גברה על המוליכה: 72:87 להפועל אילת על הפועל חולון

ג'יי.פי טוקוטו
ג'יי.פי טוקוטו | אודי ציטיאט

שחקניו של דרוקר השיגו ניצחון ביתי משכנע ועלו למקום השלישי, אחרי שהקבוצה של שמיר רדפה אחריהם והצליחה לצמק במעט אך נכנעה לבסוף ב-15 נקודות הפרש. טוקוטו ובראיינט סיימו עם דאבל-דאבל כל אחד

(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בליגת ווינר סל נפתח הערב (חמישי) במשחק מוקדם, שבו אירחה הפועל אילת את הפועל חולון וגברה עליה 72:87. המשחק הוקדם בעקבות השתתפותם של הסגולים בחצי גמר היורופקאפ, בו יפגשו את דינמו ססארי מאיטליה. לפני המשחק קיבל יהונתן שולדבראנד מגן על הגעתו ל-2,000 נקודות בליגת ווינר סל וסולימאן בריימו קיבל את תואר שחקן החודש. כמו כן, ערכה אילת טקס לכבוד שחקן הקבוצה רועי אינדיק שמתגייס לצה"ל. טי.ג'יי קליין הפצוע שוב נעדר משורות חולון. 


אילת פתחה עם בן שימול, בראיינט, בורדיון, טוקוטו וזלמנסון, חולון עם וולדן, הרוש, ד. ג'ונס, פניני וש. ג'ונס. הרוש נכנס  לעניינים עם שני אסיסטים ושלשה, הטבעות של זלמנסון וטוקוטו הורידו ל-8:4. שון ג'ונס קלע 5 נקודות רצופות ודקוואן ג'ונס קבע יתרון 9, טוקוטו קירב את המארחים ל-17:15 בלבד. אטקינס קלע, בן שימול ענה בצד השני ובריימו שעלה מהספסל צמצם ל-19:18 מהקו אחרי 10 דקות. 


שולדבראנד נתן לאילת יתרון ראשון מהספסל, דקוואן ג'ונס השיב לו ואטקינס בפולו דאנק קבע 21:23 לסגולים. מנקו קלע שתי שלשות, אילת העבירה הילוך, זלמנסון בפעולות נהדרות בצבע פתח פער דו-ספרתי והדליק את הקהל עם שאגות עידוד בירידה לפסק זמן, 27:37. בראיינט הוסיף ליי אפ במתפרצת ושלשה, בן שימול הרים את טוקוטו לאלי הופ  ובראיינט סגר ריצת 0:18 בחדירה מרשימה, 27:46. וולדן קטע בצורת של למעלה מחמש דקות במהלך של סל ועבירה שסגר את המחצית, 29:46 לאילת. 



פניני. הפסד חוץ באילת (עדי אבישי)


טוקוטו המשיך את החגיגה בסל ופאול, בן שימול סידר לו עוד דאנק גדול וגם קלע בעצמו, אבל פניני קבר שלוש שלשות ושון ג'ונס בסל ועבירה צימק ל-55:41. זלמנסון קלע שני סלים רצופים, אבל שון ג'ונס ואטקינס הורידו ל-59:45. מנקו המשיך את ערב הקליעה הנהדר שלו ובראיינט קבר שלשה, אלא ששלשה של אטקינס צימקה ל-64:48. בן שימול מצא את בריימו למהלך יפה של 3 נקודות, פניני ענה באסיסט נפלא לדאנק של שון ג'ונס, 67:50 לפני הרבע האחרון.


אטקינס התחיל את הרבע הרביעי בתיקון בצבע שהביא אותו לדאבל-דאבל ובסל קל נוסף הוריד ל-69:55. בריימו ספג עבירה טכנית והסגולים קיבלו הזדמנויות לחזור לעניינים, אבל החטיאו רצף זריקות בצבע וסלים קלים של בראיינט וזלמנסון שלחו את דן שמיר לפסק זמן בפיגור 73:55. אטקינס מזער נזקים בדקות טובות, אבל השאיר נקודות יקרות על הקו ובורדיון וטוקוטו קבעו 62:77. בראיינט סגר עניין בתיקון מריבאונד התקפה, כהן ובורדיון הגדילו ו-13 שניות לסיום התחמם המשחק שלא לצורך עם עבירה בלתי ספורטיבית לחובת בורדיון וטכנית לחובת הרוש, 72:87 בסיום לאילת.



קלעו להפועל אילת: ג'יי פי טוקוטו (12 ריבאונדים) ואלייז'ה בראיינט (10 ריבאונדים) 16 נקודות כל אחד, עידן זלמנסון 14, סולימאן בריימו 11, רפי מנקו 10, אבי בן שימול 8, פרדריק בורדיון 7, דייויד כהן 3, יהונתן שולדבראנד 2.

קלעו להפועל חולון: שון ג'ונס 20 נקודות, דריון אטקינס 19, גיא פניני 11, דקוואן ג'ונס 7, סקוטי ריינולדס 6, שלומי הרוש 5, עמית שמחון 2, קורי וולדן 2.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי