סופית: ניסו אביטן ימשיך לעונה נוספת בהפועל חדרה

ניסו אביטן, אורן גולן
ניסו אביטן, אורן גולן | הפועל חדרה, רשמי

המאמן נפגש עם המנהל המקצועי והודיע על החלטתו, יישאר לפחות עד קיץ 2020 במועדון לאחר שהצעיד את הקבוצה הקטנה לפלייאוף העליון ולחצי גמר גביע המדינה: "החיבור בין חדרה לניסו הוא חיבור טבעי ומדהים"

(גודל טקסט)

ניסו אביטן ימשיך בהפועל חדרה לעונה חדשה, כך הודיעה היום (חמישי) הנהלת הקבוצה. לאחר סאגה שנמשכה מספר שבועות, בה לא קיבל המאמן הצעה ממשית מקבוצה אחרת בליגת העל, הוא נפגש עם המנהל המקצועי אורן גולן והשניים סיכמו על המשך דרכו בקבוצה לעונה נוספת.

אביטן (47) הגיע לחדרה ב-2017 כשהמועדון עלה לליגה הלאומית, והשלים איתה שתי עונות סנסציוניות כאשר בראשונה הקבוצה העפילה לליגת העל ובשנייה היא נאבקה בצמרת ועלתה לפלייאוף העליון ואף העפילה לחצי גמר גביע המדינה. אביטן חתם על חוזה בחדרה עד סוף עונת 2019/20, ובכך ישלים שלוש שנים במועדון.

ניסו אביטן אמר לאחר החתימה: "אני מאושר להישאר במועדון שהחיבור בינינו עשה טוב לשני הצדדים. אני מרגיש פה בבית והכי טבעי לי בעולם להישאר בחדרה שנה נוספת".

אביטן:
אביטן: "ליבו נמצא עם הפועל חדרה" (ההתאחדות לכדורגל)

אורן גולן: "החיבור בין חדרה לניסו הוא חיבור טבעי ומדהים. זה הרבה מעבר לתוצאות המצוינות שהשגנו. ניסו הוא חלק מחדרה ואנחנו מאוד מאוד שמחים שהוא ימשיך להיות חלק מהמועדון שלנו עונה נוספת. יחד אני בטוח שננסה לשבור שיאים נוספים ונציב לעצמנו אתגרים חדשים".

במקביל, הקבוצה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק נגד בני יהודה ביום ראשון הקרוב. המגן דיא לבאבידי עדיין סובל מפציעה בבקע ובקרוב יחליט אם לעבור את הניתוח כבר בשבוע הקרוב או להמתין לסיום העונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי