קולשוב הצטיין בבכורה, הפועל חולון ניצחה 78:89 את ב"ש

קורי וולדן
קורי וולדן | דני מרון

השחקן שהושאל ממכבי ראשון לציון הרגיש בבית עם 15 נקודות, וולדן סיים כקלע המוביל בזכות 19 נקודות והסגולים שבו למסלול הניצחונות במשחקם הראשון בארץ לאחר שבועיים. האורחת רשמה הפסד רביעי בחמישה משחקים

(גודל טקסט)

משחקי המחזור ה-28 בליגת העל בכדורסל נמשכו הערב (ראשון) ובמשחק המוקדם ולאחר כשבועיים שנעדרה ממשחקי הליגה בשל השתתפותה בחצי גמר היורופקאפ, הפועל חולון שבה למסלול ניצחונות עם 78:89 ביתי על הפועל באר שבע, בזכותו עקפה את ירושלים, נצמדה לאילת שבמקום השני וכל זאת כשיש לה עוד משחק חסר להשלים.

איגור קולשוב שהושאל ממכבי ראשון לציון ערך הופעת בכורה מוצלחת למדי במדי הסגולים מחולון, שעדיין לא שיתפו את סקוטי הופסון ששב לקדנציה השלישית שלו בארץ וכמובן נאלצו להסתדר ללא גיא פניני שגמר את העונה, ואחרי ההפסד לנס ציונה לפני שבועיים לא התקשו לברוח לאורחת מהדרום במחצית השנייה, שנותרו במקום החמישי עם 41 נקודות, נקודה מעל נס ציונה שטרם שיחקה, בעקבות הפסד רביעי בחמישה משחקים.

אם במחצית הראשונה המשחק עוד היה צמוד, גם כאשר שתי שלשות של קולשוב שהרגיש בבית כבר בבכורה ופתח פער דו ספרתי ולאחר מכן יכולת טובה של קורי וולדן הובילה ליתרון השיא 30:44, הפער צומק ל-47:41 בלבד במחצית הודות לריצה שייצרו ג'אקים דונאדלסון וקרון ג'ונסון, ברבע השלישי חולון כבר החלה לברוח, גם בסיוע סדרת החטאות של ב"ש בדקות הסיום, ירדה לעשר הדקות האחרונות ביתרון שיא של 56:72 ולמעשה הורידה הילוך ברבע האחרון ולפרקים אף קצת איבדה את הראש, אך זה היה כל הדרך להבטחת הניצחון. בסיום 78:89.

קלעו להפועל חולון: קורי וולדן 19, איגור קולשוב 15, דריון אטקינס 12, שלומי הרוש 11 ,עמית שמחון 9, שון ג'ונס וסקוטי ריינולדס 7 כ"א, רועי הובר 5, דקוואן ג'ונס 4.

קלעו להפועל באר שבע: ג'ורדן סווינג 21, קרון ג'ונסון 14, ג'אקים דונדלסון 13, חנן קולמן 9, רם אליאס-פור 8, עמית גרשון 7, בן אייזנהרט 6.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי