קווין דוראנט קלע 50 נקודות, גולדן סטייט עלו לחצי גמר המערב

קווין דוראנט סטף קרי גולדן סטייט
קווין דוראנט סטף קרי גולדן סטייט | AFP

הווריורס השיגו ניצחון חשוב במשחק 6 שנערך בלוס אנג'לס, וגברו על הקליפרס 2:4 בסיום הסדרה. הופעה אדירה לסקורר, טריפל דאבל לדריימונד גרין. בשלב הבא: יוסטון

(גודל טקסט)
אף אחד לא ציפה בתחילת הסדרה, שהאלופה והמדורגת הראשונה במערב, גולדן סטייט תסיים את הסדרה נגד לוס אנג'לס קליפרס רק לאחר 6 משחקים. אך בתום סדרה מתוחה מעבר למצופה, הלילה (בין שישי לשבת) הווריורס העפילו לחצי גמר המערב כשניצחו במשחק 6 את החבורה של דוק ריברס בזכות הופעה אדירה של קווין דוראנט.


כמו בכל הסדרה, שום דבר לא הלך קל לאלופה גם הערב. המארחת פתחה את המשחק בטירוף וברבע הראשון כבר עלתה ליתרון 10, אך אז ה'סלים ריפר' החל להתחמם ולרמוז על מה שעתיד לקרות, והוביל את החבורה לריצה 5:14, בדרך ליתרון 31:35 בסיום הרבע הראשון.


ברבע השני העניינים התחילו להתחבר. דריימונד גרין עשה כמה מהלכים גדולים, דוק ריברס ניסה פעם אחר פעם למצוא תשובה לסקורר הארוך אך ללא הצלחה, והאלופה החלה לברוח ליתרון 53:72 בסיום המחצית הראשונה.






ברבע השלישי המארחת נראתה חסרת סיכוי. סטף, קליי והחברים העבירו את הכדור מיד ליד וההפרש כבר גדל ל-28 ברגעי השיא, אך דנילו גלינארי, אולי נקודת האור היחידה של הקליפרס מהערב צמצם ל-24 הפרש בסיום הרבע השלישי.



ברבע הרביעי אל מול הקהל הביתי, הקליפרס החלו להיפרד מהעונה ושאי גיליגוס אלכסנדר, הרוקי שלא ענה לציפיות עשה כמה מהלכים מרשימים במצ' אפ נגד סטף קרי. הקליפרס ניצחו ברבע האחרון, אך נכנעו 129:110 לגולדן סטייט ווריורס בסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי