בדרך לעונתו ה-24: פופוביץ' יאריך את חוזהו בסן אנטוניו

גרג פופוביץ'
גרג פופוביץ' | AFP

מאמן הספרס מאז 1994 צפוי לחתום על חוזה חדש לשלוש שנים בגיל 70 ולהישאר המשתכר הגבוה ב-NBA מבין המאמנים ובכל קיץ יוכל להתיר את חוזהו, כך דווח ב-ESPN

(גודל טקסט)

סן אנטוניו אמנם סיימה את דרכה העונה בפלייאוף ה-NBA לאחר שנכנעה 4:3 בסדרה לדנבר נאגטס ולא זכתה להעפיל חצי גמר המערב, אבל בניגוד להערכות, תחזיות או חששות שהיו, מאמנה גרג פופוביץ' ימשיך לעונתו ה-24 ויישאר המאמן עם השכר הגבוה בליגה, כך דווח הערב (שלישי) ב-ESPN.

פופוביץ בן ה-70 צפוי לחתום על חוזה לשלוש שנים, משמע שהוא אמור להשלים 26 עונות ב-NBA, אולם נטען כי מדי עונה תתקבל החלטה אם להמשיך את ההתקשרות. גם לפי בעלי הספרס לפופוביץ' יש יד חופשית והוא רשאי לנהל את עתידו כפי שהוא רוצה, כך סיפרו מקורבים למועדון לפי הדיווח.

פופוביץ' הודה השבוע בפני עיתונאים כי הוא מנהל מו"מ על המשך דרכו ושהוא מצפה לראות אותם גם בעונה הבאה, אחרי שחוזהו האחרון לחמש השנים למעשה הסתיים לאחר משחק מספר 7 בסדרה נגד דנבר. בספטמבר הוא יאמן את נבחרת ארה"ב באליפות העולם שתיערך בסין וכן יעמוד על הקווים באולימפיאדת טוקיו 2020. הוא המאמן השלישי עם הכי הרבה ניצחונות בהיסטוריית ה-NBA, יש לו 1245 כאלה, מפגר אחר דון נלסון ולני וילקינס. הוא זכה עם הספרס בחמש אליפויות ועל שמו רשום גם שיא של 22 העפלות רצופות לפלייאוף.

פופוביץ'. רשאי לנהל את עתידו כפי שירצה (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי