קוואי לאונרד ניצח את פילדלפיה על הבאזר במשחק 7

קאווי לאונרד
קאווי לאונרד | AFP

טורונטו יפגשו את מילווקי בגמר המזרח לאחר הסל המדהים של קוואי לאונרד, בניצחון 90:92 של הראפטורס על הסיקסרס. "אני מרגיש נהדר. זאת תחושה שלא חוויתי בעבר".

(גודל טקסט)
קוואי לאונרד הפך הלילה לשחקן הראשון בהיסטוריה שקולע סל ניצחון במשחק 7. הוא עשה את זה לאחר פוזושיין האדיר בסיום המשחק נגד פילדלפיה. קוואי כדרר, כדרר ימינה בריצה, זרק למרות ההגנה החזקה של ג'ואל אמביד ובן סימונס, ולאחר מכן ראה ביחד עם כל קנדה וחלק גדול מאמריקה, את הכדור קופץ 4 פעמים על הטבעת לפני שהוא נכנס לסל ושולח את פילדלפיה הביתה.


הראפטורס חגגו את הניצחון הדרמטי לאחר משחק 7 קשוח ביותר נגד פילדלפיה, שלא הסכימה לוותר על המקום בגמר המזרח עד הרגע האחרון. המשחק היה צמוד וקשוח לאורך כל הדרך.


ברבע הראשון טורונטו הציגה משחק הגנה קבוצתי מרשים מאוד, ולמרות מאמצים של בן סימונס, השחקן הכי טוב בפלייאוף עד כה, קוואי לאונרד, עשה ככל העולה על רוחו בשני צידי המגרש והוריד את קבוצתו ליתרון 13:18 בסיום הרבע הראשון.







מאז פילדלפיה רק ניסתה לחזור, ולרגעים הצליחה. למרות ערב קליעה חלש של ג'ואל אמביד וג'ימי באטלר (11 מ-32 מהשדה) האחרון כבר הצליח להשוות את המשחק 4.2 שניות לסיום. ואז הגיע הסל של קאווי. 


קאווי לאונרד, שלא ידוע כשחקן שמרבה במילים, היה נראה נרגש לאחר המשחק: "אני מרגיש נהדר. זאת תחושה שלא חוויתי בעבר. משחק 7, סל ניצחון. זאת ברכה להגיע לנקודה הזאת. לקלוע את הזריקה ולחוות את הרגע הזה. זה רגע שאני אוכל להסתכל עליו שאני אסכם את הקריירה".


"ניסינו מהלך דומה למה שעשינו באורלנדו בסיבוב הראשון. הכדור נגמר אצלי וזרקתי. אמביד שמר עליי ומן הסתם הוא גבוה יותר ממני וארוך ממני, אז ידעתי שאני צריך לרוץ לעמדה שאני עובד עליה, ולזרוק את הכדור גבוה". 



הרגע ההיסטורי (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי