קרי קלע 37 נקודות והוביל את גולדן סטייט למהפך על פורטלנד

סטף קרי, קליי תומפסון, דריימונד גרין
סטף קרי, קליי תומפסון, דריימונד גרין | AFP

הווריורס ניצחו 111:114 דרמטי את הטרייל בלייזרס ועלו ליתרון 0:2 בסדרת גמר המערב לפני שהסדרה עוברת לאורגון, כוכב האלופה גם מסר 8 אסיסטים והוריד מספר זהה של כדורים חוזרים בהיעדרו של דוראנט

(גודל טקסט)

עדיין ללא קווין דוראנט, שנפצע במשחק החמישי של חצי הגמר נגד יוסטון וצפוי לפספס את המשך הסדרה, גולדן סטייט ווריורס אירחה את פורטלנד טרייל בלייזרס יומיים לאחר שהביסה אותה במשחק הראשון של הסדרה, אבל הפעם ה-W והעלייה ל-0:2 בסדרת גמר המערב כלל לא הייתה קלה.

המשחק נפתח בקצב גבוה. סטף קרי ודריימונד גרין נראו במיטבם והניעו את ההתקפה המסורתית של האלופה, אך מנגד, הצוות המסייע של הבלייזרס, בראשות אל פארוק אמינו ומוריס הארקלס, הגיע לעבודה בענק ושמר על השליטה במשחק בדרך ליתרון 29:31 מפתיע בסיום הרבע הראשון. הרבע השני היה כולו שייך לגארדים של פורטלנד. דמיאן לילארד, סי ג'יי מקולום ואפילו סת' קרי, האח הקטן של סטף. השלושה נכנסו לעניינים, קלעו חמש שלשות והובילו את הבלייזרס ליתרון 50:65 מרשים במחצית.

ברבע השלישי, המופע של 'הספלאש בראדרס' החל. סטף וקליי הובילו את קבוצתם לריצת 0:13, בדרך ל-34 נקודות משותפות ושוויון 89:89 מבטיח בירידה להפסקה בין הרבעים. ברבע הרביעי הבלייזרס ניסו לעשות ככל שביכולתם וחמש דקות לסיום, סת' קרי קלע שלשה אדירה שהעלתה את היתרון לשבע נקודות, אבל אלה בדיוק הרגעים בהם הווריורס מתעוררים.

סטף קרי הלוהט מצא פעם אחר פעם את חבריו והפך את התוצאה 13 שניות לסיום. דמיאן לילארד קיבל הזדמנות לעשות את מה שהוא עשה נגד אוקלהומה ולהשיג הכרעה ברגע האמת, אך חטיפה אדירה של איגואדלה מנעה את הזריקה וחתמה את תוצאת המשחק. בסיום 111:114 לגולדן סטייט, ששומרת על הביתיות ועולה ליתרון 0:2 בגמר המערב, רגע לפני שהסדרה עוברת לפורטלנד. 


קרי נרגש מהניצחון הדרמטי והכפלת היתרון (AFP)

מעבר לערב המפלצתי של סטף קרי שסיים עם 37 נקודות, מסר שמונה אסיסטים והוריד מספר זהה של כדורים חוזרים, תומפסון תרם 24 נקודות משלו וגם דריימונד גרין בלט מתחת לסלים עם 16 נקודות ו-10 ריבאונדים. מנגד, דמיאן לילארד קלע 23 וגם חילק 10 אסיסטים בדרך לדאבל-דאבל, כשחברו מקולום הוסיף 22 נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי