מרחק ניצחון אחד מהיסטוריה: טורונטו ניצחה את גולדן סטייט ועלתה ל-1:3

שחקני טורונטו
שחקני טורונטו | Lachlan Cunningham/Getty Images

למרות חצי ראשון חלש, הראפטורס יצאו לרבע שלישי נהדר של בהובלתו של לאונרד (36 נקודות) וסיימו את המשחק עם 92:105 מדהים באורקל ארנה. מנגד תומפסון בלט עם 28 נקודות, 17 לקרי. בשלישי (4:00) משחק מספר 5

(גודל טקסט)
משחק מספר 4 של גמר ה-NBA נערך הלילה (בין שישי לשבת) ובו טורונטו השיגה ניצחון 92:105 על גולדן סטייט שהעלה אותה ל-1:3 בסדרה ולמעשה מציב אותה למרחק של משחק אחד בלבד מזכייה באליפות היסטורית, כאשר גם הפעם היה מעל כולם קוואי לאונרד שסיים משחק אדיר עם 36 נקודות, כאשר גם הצוות המסייע הווה חלק משמעותי במשחק. מנגד הווריירס פתחו את המשחק טוב יותר, אך לאחר מכן קרסו בביתם ואחרי שנתיים בהן זכו באליפות הם עלולים לאבד את הכתר.


המשחק החל בקצב איטי במיוחד כאשר התוצאה הייתה 5:8 לווריירס אחרי חמש דקות, אך האלופה הגבירה קצב והצליחה לעלות ליתרון של 10:17, מנגד קוואי לאונרד שהחזיק לבד את קבוצתו ברבע הראשון עם 14 נקודות קלע את חמש הנקודות האחרונות של הרבע שהסתיים ב-17:23. הווריירס המשיכו לעלות את הפער אחרי שלשה של ליבינגסטון שסידר לקבוצתו 23:31, אך האלופה לא הצליחה לברוח במהלך המשחק. הראפטורס הצליחו לצמצם את ההפרש לפני ההפסקה ל-42:46.




המחצית השנייה נפתחה אחרת לגמרי, לאונרד קלע צמד שלשות וגאסול העלה את קבוצתו ליתרון ראשון במשחק, אך הווריירס הגיבו עם שש נקודות והפכו את התוצאה בחזרה. קוואי העלה בחזרה את היתרון ל-63:67 והריצה האדירה נמשכה שסיימה את הרבע עם 67:79 לפני הרבע האחרון.


ברחבה האחרון ואן פליט ספג מרפק מליבינגסטון וירד לחדר ההלבשה, אך איבקה מנגד לקח את המשחק לידיים והיה האקס פקטור של הקבוצה הקנדית לצידו של קוואי והקבוצה עלתה ליתרון 72:88 שכבר ממנו לא חזרה גולדן סטייט. הווריירס צימקו בהמשך ל-10 נקודות בלבד לאחר קליעות עונשים של קרי, אבל היא לא הצליחה להפוך את התוצאה לאחר החטאות רבות והמשחק הסתיים בניצחון 92:105 גדול לטורונטו.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי