קרי: "שיחקנו טוב במשך 26 דקות, אחרי זה קוואי השתלט על המשחק"

קוואי לאונרד
קוואי לאונרד | Ezra Shaw/Getty Images

גולדן סטייט מתחילים לעכל שהם בדרך לאבד את הסדרה: "אנחנו חושבים רק על המשחק הבא ולא על שלושה הבאים", אמר קר. לאונרד צינן את ההתלהבות: "אני עדיין לא יכול לומר שאנחנו יותר טובים". נרס הודה לקהל

(גודל טקסט)
 זה עדיין לא רשמי, אבל ייתכן מאוד שנקבל אלופה חדשה אחרי שטורנוטו ניצחה 92:105 את האלופה גולדן סטייטועלתה ל-1:3 בסדרה ובשלישי היא יכולה להבטיח אליפות רשמית בביתה וגם במקרה שתמעד בשני המשחקים הבאים, המשחק השביעי יהיה בביתה.


מאמן טורונטו ניק נרס בעיקר התייחס לאוהדים שהגיעו למשחק החוץ: "הקהל איתנו בכל מקום והוא מייצג למעשה מדינה שלמה, מרגישים את זה בכל משחק וגם היום. אנחנו צריכים לעכל את המצב הזה שאנחנו במרחק של ניצחון אחד מאליפות היסטורית וכמובן ננסה לעשות זה בבית".


מאמן הווריירס סטיב קר אמר בסיום: "אנחנו משחקים נגד קבוצה ממש טובה שזזה טוב עם הכדור. לא הצלחנו לעשות מספיק עצירות ולקבוצה שלהם מגיע קרדיט גדול כי יש להם שחקנים מצוינים. אנחנו לא לחוצים, עכשיו זה אתגר, ננסה להתאושש מההפסד ולהיות מוכנים בעוד כמה ימים למשחק הבא. אנחנו חושבים על הניצחון הבא ולא על שלושה נוספים זו המטרה שלנו".



אכזבה גדולה בגולדן סטייט. סטף קרי (Ezra Shaw/Getty Images)


סטף קרי התייחס גם הוא להפסד הביתי: "שיחקנו טוב במשך 26 דקות, אבל קוואי השתלט על המשחק, היו להם הרבה אנרגיות ואנחנו נפלנו מהרגליים. אנחנו צריכים לחשוב מה עושים לגבי זה, אם אנחנו רוצים להאריך את הסדרה, זה עוד לא נגמר. כמובן שההרגשה לא טובה, אבל בעבר חזרנו מפיגור כזה, אנחנו מעכשיו צריכים לתת הכל בכל דקה ובכל משחק".


קוואי לאונרד סיכם את מסיבת העיתונאים: "הייתה לי תקווה שננצח, החטאנו הרבה כדורים אבל בסוף הרבע הראשון שיחקתי בצורה הכי אגרסיבית שאני יכול. אני עדיין לא יכול לומר שאנחנו יותר טובים מהם עד שתיגמר הסדרה. הראנו שיש לנו הגנה מאוד טובה וגם במשחק הבא צריך להתמקד בסטף וקליי ולא לתת להם להיכנס למשחק. אם נזכה אני לא יודע מה זה יעשה לקנדה, הם חיכו הרבה זמן לרגע הזה".



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי