מכבי ת"א הגיעה לפשרה עם אוהדיה: "מבינים את המחאה"

אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב | דני מרון

לקראת גמר הפיינל פור נגד ראשל"צ, הצהובים בונים על תמיכת הגוש המעודד שהחרים את האירוע ומסרו בהודעה רשמית: "הגענו להבנות עם ארגון THE GATE. המועדון יעמוד על כך שהחלטות המנהלת תיושמנה במלואן"

(גודל טקסט)

לקראת המשחק הקריטי בגמר הפיינל פור, בו תנסה מכבי תל אביב להגן על תואר האליפות, הקבוצה יודעת שהיא תזדקק לתמיכת הגוש המעודד ביציעים. לכן, המועדון הצהוב יצא היום (רביעי) בהודעה ובה ניסה לפייס את חברי ארגון THE GATE, שכידוע החרימו את משחק חצי הגמר בעקבות מה שנתפס לטענתם כ"שיתוף פעולה עם מנהלת הליגה" בהחלטה לקיים פיינל פור גם בעונה הבאה, שיטת הכרעה אשר בעיני המועדון והאוהדים יוצרת פגיעה בקבוצה.

מוקדם יותר השבוע פרסם ארגון האוהדים הודעה ברשתות החברתיות ובה נאמר כי הם מבינים שהסיכוי לבטל את הפיינל פור בשנה הבאה נמוך, אך מחשש לחזרת המנהלת בהחלטה שלה כפי שקרה בעבר, הם הציבו דרישה שהמועדון ינקוט במהלכים קיצוניים אם השיטה תימשך מעבר לעונה הבאה והצהירו שאם זה יקרה, הם "לא ילכו עם הראש בקיר ויגיעו לפיינל פור".

נראה כי הצדדים הגיעו לפשרה ובהודעת הצהובים היום נמסר: "לאחר מספר פגישות שנערכו בימים האחרונים, מועדון הכדורסל מכבי תל אביב וארגון האוהדים THE GATE הגיעו להבנות בנושא מחאת הפיינל פור. המועדון מבין את חשיבות המחאה אליה יצא הארגון בתחילת העונה ואת מה שעומד מאחוריה. הארגון שם לנגד עיניו את הצלחת המועדון ומשם נבעו כל פעולותיו.

אוהדי מכבי תל אביב. יחזרו לתמוך בקבוצתם בגמר? (עדי אבישי)אוהדי מכבי תל אביב. יחזרו לתמוך בקבוצתם בגמר? (עדי אבישי)

לאור החלטות דירקטוריון המנהלת, המועדון בוטח כי בעונת 2020/21, לכל המאוחר, תשתנה שיטת המשחקים לסדרות ופועל על מנת לשנות את השיטה הלא ספורטיבית כבר בעונה הבאה. מאידך, הנהלת המועדון מבינה את החשש של האוהדים שהחלטת דירקטוריון המנהלת תשתנה בעתיד ומתחייבת בפני האוהדים כי אם זה יקרה, המועדון יעמוד על כך שהחלטות המנהלת תיושמנה במלואן.

אנו קוראים לכל האוהדים להגיע למשחק הגמר ולשמור על האליפות צהובה. קדימה מכבי". סביר להניח שלאחר גישור הפערים, הגוש המעודד יחזור מחר ליציעים בהיכל 'מנורה מבטחים' וידחוף את הקבוצה בניסיון לזכות באליפות מספר 53. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי