יתאחד עם לברון? בארה"ב מאמינים: "קיירי קרוב מתמיד ללייקרס"

קיירי אירווינג
קיירי אירווינג | AFP

דיווח: שנתיים אחרי הפיצול הדרמטי בין השניים בקליבלנד, קבוצתו של קינג ג'יימס סימנה את אירווינג ש"משתוקק לשחק עם אנתוני דייויס מזה חודשים" כאופציה המובילה לחיזוק עמדת הרכז

(גודל טקסט)

עסקת העברתו של אנתוני דייויס ללייקרס זעזעה את ליגת ה-NBA אמש, וכעת ייתכן שאנחנו בדרך לזעזוע גדול עוד יותר. לפי אתר 'The Athletic', איחוד בין לברון ג'יימס לקיירי אירווינג "מעולם לא היה קרוב יותר" ומי שכיכב בבוסטון בשנתיים האחרונות נחשב לאופציה המובילה לחזק את עמדת הרכז של הקבוצה מלוס אנג'לס, שמחפשת לצרף סופרסטאר נוסף לצד לברון והפורוורד החדש שהגיע מניו אורלינס.

בדיווח נכתב כי אירווינג משתוקק לשתף פעולה עם דייויס "מזה חודשים", מה שיכול להגדיל את סיכויי הלייקרס להנחית את הרכז הבכיר. קיירי לא נתן אף רמז לגבי עתידו, כאשר גם קבוצתו הנוכחית בוסטון מעוניינת להשאיר אותו בירוק. עם זאת, ברשת ESPN דווח לאחרונה שאירווינג צפוי להחליף סוכנות ולחתום בזו השייכת לראפר ג'יי-זי, 'רוק ניישן'. המוזיקאי מחזיק בבעלות חלקית על ברוקלין נטס, לכן ישנה הנחה כללית שהרכז יצטרף לקבוצה. גם ניו יורק ניקס הוזכרה בשבועות האחרונים כמועמדת לקלוט את הכוכב.

מעבר לפוטנציאל שבשילוב הקטלני בין שלושה שחקנים בקליבר של לברון, דייויס וקיירי והעובדה שזה יהווה את חזרתה הרשמית של הלייקרס לצמרת אם וכאשר זה יקרה, האיחוד בין ג'יימס לאירווינג הוא סיפור לא פחות גדול. כזכור, השניים שיתפו פעולה בקליבלנד והביאו את גביע האליפות לאוהיו, אבל לאירווינג נמאס להיות סגנו של 'המלך' וב-2017 הוא דרש להיות מועבר בטרייד, להפתעת חברו שאפילו לא קיבל ממנו רמז לכך. מאז הפרידה בין השניים, אירווינג התנצל בפני לברון על כך שלא נהג בשקיפות מולו באותו זמן ואף התייעץ עמו לאורך העונה האחרונה, שבה חווה קושי גדול להנהיג את הסלטיקס והתנגח לא מעט עם חבריו לקבוצה.

בדרך לאיחוד מפתיע עם אירווינג? לברון ג'יימס. (AFP)
בדרך לאיחוד מפתיע עם אירווינג? לברון ג'יימס. (AFP)

מעבר לאופציית קיירי, הלייקרס צפויים להיות מעורבים בתחרות על קמבה ווקר, רכז שארלוט הורנטס שהפך גם הוא לשחקן חופשי ועשוי להיות מעוניין להצטרף לצמד הכוכבים של הלייקרס ולהיות בקבוצה עם סיכויים יותר גבוהים להתחרות על האליפות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי