אנטטוקומפו ה-MVP, גובר שחקן ההגנה, דונצ'יץ' הרוקי של השנה

יאניס אנטטוקומפו
יאניס אנטטוקומפו | Kevin Winter/Getty Images for Turner Sports

היווני של מילווקי קיבל את הפרס היוקרתי, הסלובני של דאלאס זכה בתואר כצפוי. מייק בודנהולצר מאמן העונה, לו וויליאמס השחקן השישי, פסקל סיאקם השחקן המשתפר. מג'יק ג'ונסון ולארי קיבלו פרס על מפעל חיים

(גודל טקסט)
שבוע וחצי לאחר שהעונה נסגרה באופן רשמי, ליגת ה-NBA קיימה הלילה (בין שני לשלישי) את טקס הגאלה וחילקה את פרסי מצטייני העונה הסדירה בליגה הטובה בעולם, כאשר הדבר הבולט ביותר הוא הדומיננטיות של השחקנים האירופיים.


את תואר ה-MVP של העונה קטף יאניס אנטטוקומפו. ה'גריק פריק' ממילווקי שהוביל את קבוצתו למאזן הטוב בליגה גבר על הארדן והפך לשחקן השני בתולדות הקבוצה שזוכה בפרס לאחר קארים עבדול ג'אבר בשנת 1974. היווני בן ה-24 הוא השחקן השלישי הצעיר בתולדות הליגה שזוכה בפרס לאחר לברון ג'יימס ודריק.


אולי הפרס הצפוי ביותר שחילקו הערב הוא פרס רוקי השנה, בו זכה כמובן הסלובני בן ה-20 שהטריף את הליגה לוקה דונצ'יץ' מדאלאס שהפך לשןק השני של המאבריקס שזוכה בתואר לאחר ג'ייסון קיד בשנת 1995. הפורוורד שהגיע מריאל מדריד הוא הרוקי החמישי בתולדות הליגה שהעמיד ממוצעים של 20 נקודות, 5 אסיסטים ו-5 ריבאונדים.



הדהים את ה-NBA. לוקה דונצ'יץ' (LISA O'CONNOR/AFP/Getty Images)


בפרס מאמן השנה זכה מייק בודנהולצר ממילווקי, רודי גובר מיוטה ג'אז שמר על תואר שחקן ההגנה המצטיין שנה שנייה ברציפות. לו וויליאמס מלוס אנג'לס קליפרס זכה בשחקן השישי של העונה והפך לשחקן הראשון בהיסטוריה זוכה בפרס שלוש פעמים. פסקל סיאקם שהצטיין בסדרת הגמר זכה בשחקן המשתפר של השנה.


בנוסף מג'ק ג'ונסון ולארי בירד שניים מהכוכבים הגדולים של הליגה בכל הזמנים קיבלו פרס על מפעל חיים.






מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי