קוואי לאונרד בחר בלוס אנג'לס קליפרס, גם פול ג'ורג' יצטרף

קוואי לאונרד
קוואי לאונרד | Ezra Shaw/Getty Images

דיווח: אלוף ה-NBA ומצטיין הגמר יעזוב את טורונטו רפטורס לטובת עיר המלאכים, חרף הדיווחים האחרונים על כך שבכוונתו להישאר בקנדה או להצטרף ללברון ג'יימס בלייקרס. הפורוורד יעבור בטרייד מאוקלהומה

(גודל טקסט)
מאז זכתה טורונטו רפטורס באליפות היסטורית, הייתה שאלה אחת גדולה שנשארה פתוחה: האם קוואי לאונרד יישאר בקבוצה בעונה הבאה? ביממה האחרונה כבר היו דיווחים שמצביעים על כך שהתשובה תהיה חיובית, אבל הבוקר (שבת) הודיע ה-MVP של סדרת הגמר האחרונה: אעבור ללוס אנג'לס קליפרס, כך על פי רשת ESPN ולאחר מכן פורסמה הידיעה בכל האתרים הגדולים ברחבי ארצות הברית וקנדה.


במקביל לדיווחים שהיו על כך שהוא עשוי להישאר בטורונטו, כמובן שגם האפשרות שהוא יחבור ללברון ג'יימס בלוס אנג'לס לייקרס נראתה אפשרית מתמיד, מה שהיה יוצר משולש עוצמתי ויש אף שיגידו כמעט בלתי ניתן לעצירה יחד עם "המלך" ואנתוני דייויס, אולם בסופו של דבר הוא בחר לעבור דווקא ליריבתה העירונית, הקבוצה עם הבעלים כי עשיר בליגה, בטענה שהוא לא מחפש להיות בקבוצת על עם דייויס ולייקרס, אלא דרש את פול ג'ורג' כתנאי להצטרפותו וכדי שיוכל להוביל את הקבוצה. כזכור, קוואי עבר בטרייד לטורונטו בקיץ שעבר אחרי פציעה ארוכה, אבל כמובן שההימור השתלם ובענק עם הזכייה באליפות הראשונה אי פעם של הקנדים – גם אם הדבר עלה להם בהעברת דמאר דרוזן לסן אנטוניו.


כאמור, הסתבר כי קוואי שחגג השבוע את יום הולדתו ה-28 לא יגיע לבד לעיר המלאכים, מכיוון שגם פול ג'ורג' יצטרף בטרייד מאוקלהומה, בהתאם לדרישת ה-MVP. חמש בחירות בסיבוב ראשון בדראפט קליפרס נתנה עבור ג'ורג', בנוסף להעברת דנילו גלינארי ושיי גילג'ס אלכסנדר. ג'ורג' בן ה-29 שב למעמד האול סטאר בשלוש השנים האחרונות ובשנה האחרונה גם נבחר לאחד משחקני ההגנה הטובים בליגה והיה לחוטף המצטיין – כך שקליפרס לא תהיה רק קבוצת ההגנה הטובה בליגה, על הנייר, אלא ממש 'סופר טים' לכל דבר.


6. יחד עם פטריק בברלי זו חמישיית ההגנה הטובה בליגה
7. בניגוד ללייקרס, הסגל של הקליפרס כרגע הרבה יותר שלם. מה שכנראה חרץ את גורל ההחלטה, לאחר שהצליחו להביא עוד סופרסטאר
8. על פי ווג', קוואי הינדס את המהלך בעצמו. אז פעם הבאה כשתתלוננו על לברון והמהלכים שלו, תבינו שככה זה עובד היום

— Sharon Davidovitch (@sDavidovitch) July 6, 2019


ג'ורג'. גן הוא יגיע לקליפרס ׁ(AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי