יתאחד עם הארדן? דיווח: יוסטון שוקלת לצרף את ווסטברוק

ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק | AFP

לאחר עזיבתו של פול ג'ורג' לקליפרס, הרכז בוחן יעדים אפשריים למעבר ועל פי מקור בארצות הברית, הרוקטס חושבים על טרייד שינחית אותו אצלם

(גודל טקסט)
האם ראסל ווסטברוק בדרך לאיחוד עם ג'יימס הארדן? ב-'The Athletic' טוענים שיוסטון רוקטס שוקלת את את האפשרות לבצע טרייד שינחית אצלה את הרכז של אוקלהומה סיטי. לאחר שאתמול (שבת) פול ג'ורג' עבר במפתיע ללוס אנג'לס קליפרס יחד עם קוואי לאונרד, ווסטברוק פתח בשיחות על עתידו עם ראשי הת'אנדר, מתוך הבנה שאין לו סיכוי להיאבק על האליפות בקבוצתו הנוכחית, כשגם בהנהלת המועדון יודעים שהגיע הזמן לבנייה מחדש.


הרוקטס צמאים לצרף כוכב נוסף לצד הארדן וכריס פול, בעיקר לאור מירוץ החימוש האדיר שהתקיים במערב עם תחילת חלון ההעברות, שבו הקליפרס והלייקרס התבססו כמועמדות לאליפות וגם קבוצות כמו יוטה, פורטלנד ודנבר יכולות להסתכל לטקסנים בלבן של העיניים. יוסטון אף הביעה עניין בצירופו של ג'ימי באטלר בעסקת 'סיין-אנד-טרייד', לפני שהקלע החליט לחתום במיאמי היט.


כזכור, ווסטברוק והארדן שיתפו פעולה במדי אוקלהומה סיטי, עד לעזיבתו של הכוכב המזוקן ב-2012. מעבר ליכולתו המקצועית של ווסטברוק, שהעמיד בשלוש העונות האחרונות ממוצעים של טריפל-דאבל, לא בטוח שזה רעיון מוצלח לצרף את השחקן, לו נוצרה תדמית שלילית בעקבות הנטייה שלו למתיחות מול כוכבים אחרים בחדר ההלבשה של הת'אנדר, כפי שקרה בעבר עם קווין דוראנט ובשנה האחרונה עם פול ג'ורג'. בנוסף, החוזה של ווסטברוק לא יהיה פשוט להכלה מבחינת אף קבוצה, שכן נותרו בו ארבע שנים שבהן הוא אמור להרוויח 170 מיליון דולר.




בדיווח נכתב: "הרעיון של ווסטברוק חולק את המגרש עם שני גארדים נוספים שחייבים את הכדור בידיים הוא לא מתקבל על הדעת, אבל מוריי (המנהל המקצועי של הרוקטס) מאז ומתמיד מאמין שהבאת כמה שיותר שחקני עלית היא המפתח לזכייה באליפות". מה שבטוח הוא שה-MVP של העונה הסדירה ב-2017 עשוי בהחלט לנחות ביעד חדש בקרוב, ואם זה יהיה ביוסטון זה בוודאי ישנה פעם נוספת את יחסי הכוחות במערב ובליגה בכלל.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי