כריס פול רוצה למיאמי, העסקה תקועה בגלל בחירות דראפט

כריס פול
כריס פול | AFP

אוקלהומה סיטי לא מעוניינת להשאיר את הרכז הוותיק, שמעוניין בעצמו לעבור. הבעיה במשא ומתן: הת'אנדר מחזיקים בבחירות עתידיות של ההיט, שמבקשים אותן בחזרה

(גודל טקסט)

מהרגע שכריס פול נחת באוקלהומה סיטי בתמורה לראסל ווסטברוק, אפשר היה להבין שזו רק תחנת מעבר מבחינתו. סם פרסטי, המנהל המקצועי של הת'אנדר, קיבל את CP3 רק בגלל בחירות הדראפט שיוסטון שלחה עמו, שכן "הרעמים" הבינו שהגיע הזמן לבנייה מחדש אחרי שאיבדו את שני הכוכבים הבכירים שלהם בקיץ הנוכחי.

פול מעוניין לעבור שוב לפני תחילת העונה, כשלפי הדיווחים היעד המועדף עליו הוא מיאמי, כך טוען כתב ESPN בריאן ווינדהורסט. בשורות ההיט הרכז הוותיק אמור לחבור לג'ימי באטלר, שהגיע בתחילת חלון ההעברות. לפי הדיווחים, מה שתוקע את המשא ומתן הן בחירות דראפט, שכן הת'אנדר מחזיקים בשתי בחירות סיבוב ראשון של ההיט, ב-2021 ו-2023. מיאמי רוצה לקבל את שתי הבחירות בחזרה במסגרת העסקה, בעוד OKC מוכנה לתת אחת ודורשת אחת נוספת בשנים שאחרי.

הקבוצה מפלורידה מצפה לבונוס מסוים בתמורה ללקיחת החוזה השמן של פול, שבו נותרו שלוש שנים ו-124 מיליון דולר. הבעיה של אוקלהומה סיטי: אין הרבה קבוצות אחרות שיעמדו בתור לקחת את הרכז המתבגר, אם בכלל. מחסום נוסף במשא ומתן הוא הרצון של הת'אנדר לקבל מזומן, משהו שההיט לא יכולים לתת כיוון שתקציב השכר שלהם עלה משמעותית בעקבות החתמת באטלר.

אף אחת לא עומדת בתור לקחת אותו. כריס פול (Yong Teck Lim/Getty Images)
אף אחת לא עומדת בתור לקחת אותו. כריס פול (Yong Teck Lim/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי