מירי רגב על ההצהרה נגד מכבי ת"א: "הדברים נאמרו בהומור"

נבחרת העתודה, ראש הממשלה
נבחרת העתודה, ראש הממשלה | עודד קרני, איגוד הכדורסל

שרת התרבות והספורט סיפקה אמירה בעייתית בהתייחסותה לסוגיית הזרים בליגת העל בכדורסל. ממשרדה נמסר בתגובה: "הדברים נאמרו בהומור, אין חולק על התרומה של מכבי תל אביב לצמיחתו של דור העתיד"

(גודל טקסט)

אחרי שביקרו אתמול בבית הנשיא, שחקני נבחרת העתודה שזכו השבוע באליפות אירופה התארחו היום (רביעי) במשרדו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שבירך את השחקנים על ההישג, רוח הלחימה ועל הכבוד שהביאו למדינה.

באירוע נשמעה פליטת פה מעוררת מחלוקת של שרת התרבות והספורט מירי רגב, שאמרה בהתייחסות לסוגיית מספר הזרים בליגת העל: "הכי חשוב שנצליח במשימה שלנו מול מכבי תל אביב, להבין שאנחנו צריכים ליותר ישראלים על המגרש".

משרד התרבות הספורט מיהר להגיב, עם הודעה שבה נכתב: "שרת התרבות מבקשת להבהיר כי דבריה נאמרו בהומור והשרה מבקשת להביע הערכה לפועלם של אנשי הנהלת מכבי תל אביב, לשחקניה ולהישגיה של הקבוצה שהעמידה את הכדורסל הישראלי על המפה. כמו כן, מבקשת השרה להביע הערכה עצומה שאין חולק עליה על תרומתו של יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי לענף הכדורסל ולמעמד הענף באירופה ובעולם.

השרה מבהירה כי המשרד, יחד עם המנהלת ואיגוד הכדורסל, מקדמים את סוגיית חיזוק השחקן הישראלי ופועלים על מנת שהשחקנים, בוגרי מחלקות הנוער יזכו ליותר דקות משחק. מכבי תל אביב שותפים מלאים למהפכה הזו ומשלבים זרוע עם כל השותפים למהלך ותרמו תרומה גדולה להסכם ולמבחן שמוציא המשרד לקידום השחקן הישראלי. יודגש שרבים משחקני נבחרת העתודה הינם בוגרי ושחקני מכבי תל אביב ואין חולק על תרומת מכבי תל אביב לצמיחתו של דור העתיד הישראלי".

ראש הממשלה מתמסר עם דני אבדיה. (עודד קרני, איגוד הכדורסל)
ראש הממשלה מתמסר עם דני אבדיה. (עודד קרני, איגוד הכדורסל)

הערה מעוררת מחלוקת של השרה רגב. אנשי הנבחרת במשרד רה
הערה מעוררת מחלוקת של השרה רגב. אנשי הנבחרת במשרד רה"מ (עודד קרני, איגוד הכדורסל)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי