הקרב הגדול של המאה בין מני פקיאו לפלויד מייוות'ר ישודר באופן בלעדי ב-2 במאי בערוצים ספורט1 וספורט1 HD. שני המתאגרפים הגדולים בדורנו ייפגשו ב-MGM גראנד בלאס וגאס לקרב שכל העולם מחכה לו כבר שנים רבות.



ברחבי העולם גם מנויי ערוצי הספורט השונים יאלצו לשלם במיוחד עבור הצפייה בקרב, ואילו בישראל הוא ישודר ללא כל תוספת תשלום למנויי החבילה של ספורט1. רק כדי לסבר את האוזן, ברשתות "שואוטיים" ו"HBO" האמריקאיות מתכוונים לגבות מכל צופה כ-394 ש"ח לצפייה בערוץ ה-HD – עלייה של כ-40% לעומת הקרב של מייוות'ר נגד קאנלו אלבארס. ההכנסות מה"פיי פר ויו" בלבד בארה"ב מוערכות ב-350 מיליון דולר.



בבריטניה, רשת "סקיי ספורטס" אשר רכשה את הקרב בעלות מוערכת של כ- 12 מיליון פאונד, תגבה כ-135 ש"ח מכל לקוח. בגרמניה הקרב ישודר ב"סקיי" בעלות מוערכת דומה של כ-130 ש"ח. כל ערוצי הטלוויזיה הפיליפינים ישדרו את הקרב במקביל.



הקרב בין פלויד מייוות'ר האמריקאי למני פקיאו הפיליפיני מוגדר כקרב המאה וכמפגש הכי גדול בזירה מאז שמוחמד עלי וג'ו פרייזר נפגשו. הקרב צפוי להיות אירוע האיגרוף הכי נצפה, הכי רווחי ואחד מהמפגשים הכי גדולים ומרתקים בהיסטוריה של הספורט.



זו תהיה הפעם הראשונה מאז 2002 ששתי רשתות הענק האמריקאיות, "HBO" ו"שואוטיים" יתאחדו להפיק ולשדר את הקרב, לראשונה מאז הקרב בין לנוקס לואיס למייק טייסון. מייוות'ר עומד על מאזן מושלם בקריירה (0:47), וזו כנראה תהיה ההזדמנות האחרונה להנחיל לו הפסד.



כל החדרים למלון בו ייערך הקרב נמכרו תוך 3 דקות. עשרות מקרים של כרטיסים מזויפים כבר פורסמו ברחבי הרשת, כשמיטב הסלבריטאים של ארה"ב כבר פנו בבקשה להיות נוכחים באירוע. אפילו פקיאו צוטט בנושא ואמר: "אני לא מצליח להשיג כרטיסים לקרב של עצמי. הקרב על הכרטיס קשה כמעט כמו הקרב בזירה". במסיבת עיתונאים משותפת לקראת הקרב אמר מייוות'ר: "מעולם לא רציתי לנצח יותר ממה שאני רוצה עכשיו. זה הקרב הגדול בהיסטוריה".