עמרי בן נתן מוכר יותר כפיינליסט האח הגדול, אולם את הימים האחרונים הוא מעביר בברטיסלבה, בירת סלובקיה, בעקבות התפקיד המחייב: מאמן נבחרת ישראל בסקי מים מזה חמש שנים. "אני כבר פעם שלישית בעיר, הפעם בתחרות סבב, תחרות הכנה ראשונה לפני אליפות עולם ואירופה, ואני נמצא כאן עם כל הנבחרת".



את התמיכה לענף הווייק בורד בארץ נותנת התאחדות 'אילת' ועמותת סקי המים, ולדברי בן נתן, לולא התמיכה שלהם "אף אחד לא היה מגיע לאן שהגיע ללא העזרה שלהם". לדבריו, רק ספורטאים שמיועדים לאולימפיאדה מקבלים תמיכה ובהתאחדות אילת יש שוויון. "הם עושים עבודה נהדרת עם הספורטאים והם חלק בלתי נפרד מהתוצאות שלנו. בזכות ההישגים שלנו, שרת הספורט מירי רגב צלצלה ובירכה אותנו, וזה הכל בזכות עמותת אילת ועמותת סקי המים שתמיד נענים לדרישות שלנו".



האהבה פורחת. הזוג שהטריף מדינה שלמה


ובחזרה ליום ההולדת, מגיע לך המון מזל טוב! איך חגגת עומרי?


"החגיגה הייתה מעולה. התחלנו בים המלח, אני וקסניה, ואז זה עבר למסיבה שהתפתחה למשהו גרנדיוזי. המון אנשים הגיעו ובאו להנות, חגגנו 30 (חגגנו עומרי והתאום שלו רועי בן נתן). איך זה להיות בן 30? כל הקלישאות נכונות, ישבתי וחשבתי, עשיתי חשבון נפש וזה נחמד. את הזמן אי אפשר לעצור, בזה אני בטוח".



איך החיים השתנו מאז האח הגדול, חוץ מהשדרוג המשמעותי בחייך הפרטיים?


"יש הרבה הכנסות מאז, אז אין תלונות. תראי, אני מבין שזה זמני, ידעתי את זה עוד לפני שנכנסתי לתוכנית וזו הרפתקה שאולי תפתח דלת או שתיים, אבל זה לזמן מוגבל ולא בטוח שכל האנשים סביבך ישארו שם תמיד ולכן צריך לשמור על החברים ועל המשפחה. אני לא זמר, שחקן כדורגל או רקדן מוכשר אז אני מבין שמתישהו יהיה לזה סוף".




נא לשמור על השקט בבקשה...



לזכות באהבה כתוצאה מהשתתפות בריאליטי זה לא דבר שקורה כל יום. "תציעי לכל בנאדם ברחוב אהבת אמת או מיליון שקל, רק טיפש ייקח את הכסף. החיים טובים, לא מזמן עברנו לגור ביחד ברמת גן ועכשיו מפתחים חיים משותפים ביחד ומתמודדים עם החיים שאחרי האח הגדול. אני עוד עובד בחצי משרה כעורך דין ומתעסק בגלישה. אני מפרגן לקסניה על כל מה שהיא עושה ועד עכשיו זה ביזבוז שהיא לא דיגמנה, היא מבינה באופנה והיא נראית מעולה, יש קהל ענק של אנשים שאוהב את מה שהיא משדרת, והיא מאד צנועה. אני אוהב את זה".



קסניה הלוהטת, בן נתן דווקא מפרגן לה



כל החיים שלך אתה בעצם מתעסק בספורט, איך הגעת לוויק בורד דווקא?


" אני הכנסתי את הוויקבורד לישראל, לפני זה היה משהו אחר, סקי מים, ואז ראיתי את המגלש הזה ומאוד אהבתי. ישר טסתי לארה"ב והתמקצעתי בתחום. זכיתי במקום השני באליפות אירופה ואז פתחנו את הנבחרת בארץ ואני גאה להיות "הגאד פאדר" של הוייק בורד בארץ. כשהתחלתי לגלוש בנבחרת היו 6 תחרויות, היום יש 200. כך שהענף בהחלט מתפתח".



אתה מאוד בקיא בכל ענפי הספורט. אז תגיד לי, אם היית ערן זהבי, היית הולך על ההצעה מסין?


"אי אפשר להגיד להצעה כזו לא. זאת התקדמות ענקית מבחינה כספית, ומדובר בעבודה שלו וכל המרבה במחיר זוכה. אותם שחקני ענק שעברו לארה"ב, אם זה פלה הגדול או דיוויד בקהאם, עם סכום כזה, בוודאי שזה לגיטימי. ערן זהבי שבר שיאים בישראל, הוא כבר הגיע לרמה מאד גבוהה והציף רף גבוה שמאד קשה לשמר, וכשמגיעה כזו הצעה, כשאתה במקום הכי גבוה בארץ זה לגיטימי ומובן. הוא סחב את מכבי תל אביב על הגב שלו וכרגע הוא יכול לעבור לשלב הבא אחרי שהשאיר פה חותם של אחד השחקנים הכי טובים בישראל".





ובתור אוהד בית״ר, מה אתה צופה לקבוצה שלך בשנה הקרובה?


הלב שלי עם בית"ר. אני לא פנאט, אבל אני נהנה לראות אותם כשהם מצליחים. יש משהו מאוד ישראלי בבית"ר ירושלים. אין לדעת מה יהיה בעונה הקרובה. אני יכול להגיד שמאוד אהבתי לראות את הפועל ב"ש, זו הייתה העונה שלהם. בכלל, לסטר, ראשון לציון בכדורסל, אני אוהב הפתעות וזו הייתה השנה של האנדרדוג. ובית"ר, היא תמיד מושכת אש אבל היא תפתיע ותיקח עוד אליפות".



מה עם היורו, ראיתי באינסטגרם שאתה חזק בעניינים, מה ההימור שלך?


"הימרתי על גרמניה למרות שכולם אמרו צרפת, אני רוצה שקרואטיה תזכה בטורניר כי היא משחק כדורגל מעולה".



בתור אתלט, אוטוטו אולימפיאדה, אתה בטוח נהנה לצפות. מה אתה חושב על הספורט האולימפי בארץ?


"אני מאד אוהב לצפות. יש לנו ספורטאים מדהימים והשנה האחרונה הביאה הרבה ברכה עם שחיינים, ג׳ודו והתעמלות אומנותית. אני עוקב אחרי כל הענפים האולימפיים ואיזה כיף שסוף סוף עושים משהו טוב. מדינת ישראל חייבת לייצר פלטפורמה שתיתן לנו סיקור שבועי לפחות ולא טור בצד באיזה מקום כי אנחנו לא מקבלים את הבמה המיועדת, שלא נדבר על התמיכה בספורטאים האולימפיים, שכמעט לא קיימת, הם צריכים לעבוד בעבודה נוספת כדי להתקיים".