מדהים ומרשים: ארד ללינוי אשרם בקרב רב באליפות העולם

לינוי אשרם
לינוי אשרם | : באדיבות הוועד האולימפי בישראל

המתעמלת רשמה את הישג השיא של ישראל בענף אי פעם כשהבריקה בתחרות היוקרתית באיטליה

(גודל טקסט)

הישג ענק למתעמלת הקרקע הישראלית לינוי אשרם, הערב (שישי) באליפות העולם 2017 שמתקיימת בפזארו, איטליה. אשרם בת ה-18 זכתה במדליית ארד בתחרות הקרב רב והמשיכה להציג יכולת מרשימה.

אשרם כבר זכתה ביום חמישי במדליית ארד באליפות העולם בתרגיל הסרט, אלא שההישג הערב גדול יותר מאוחר כששהמדליה הושגה בתחרות היוקרתית ביותר של הענף. זהו הישג השיא של מתעמלת ישראלית, כשההישג הבולט הקודם בתחרות קרב רב היה של נטע ריבקין שזכתה במקום השביעי באליפות העולם ב-2015.

אשרם נאבקה לכל אורך התחרות עם לורה זנג האמריקאית ולבסוף הקדימה אותה עם ניקוד של 70.025 לעומת 68.250. בתרגיל האחרון שלה אשרם הפילה את אחת מהאלות, אבל לבסוף היא קיבלה ציון 17.150 שהספיק כדי לעבור את זנג. אשרם הבריקה עם 18.375 בתרגיל החישוק והוא זה שהעניק לה את היתרון בדרך למדליה. התאומות מרוסיה, דינה וארינה אברינה, הקדימו את המתעמלת הישראלית, וזכו במדליות הזהב והכסף (דינה זהב, ארינה כסף).

את אשרם מלוות מגיל צעיר המאמנות ילנה קופילנקו ואיילת זוסמן והיא מתאמנת באגודת הפועל ראשל"צ.אתמול (חמישי) זכתה כאמור אשרם במדליית הארד בתרגיל הסרט, ורשמה תחרות מצוינת שהציבה אותה בטופ העולמי. 


לינוי אשרם. הישג ענק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי