צ'ונג פרש, רוג'ר פדרר העפיל לגמר אליפות אוסטרליה

רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר | Getty

השווייצרי האגדי הוביל 1:6, 2:5 אולם פגיעה בכף רגל ושל הקוריאני גרמה לו לסיים את המסע המופלא כבר בחצי הגמר. פדרר יפגוש את צ'יליץ' בשחזור של גמר ווימבלדון ב-2017

(גודל טקסט)

רוג'ר פדרר העפיל היום (שישי) לגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה שם יפגוש את מרין צ'יליץ'. השווייצרי האגדי פגש היום ברוד לייבור את יון צ'ונג הקוריאני, שחלם על סנסציה ונכנע כבר במערכה השנייה בשל פציעה. פדרר כבר הוליך 1:6, 2:5 אולם הפגיעה ברגלו של צ'ונג הובילה אותו להודיע על פרישה, במהלך המערכה השנייה שסיימה את מסע הקסם שלו באוסטרליה. בשל הפציעה, פדרר העפיל לגמר שם ישחזר את הגמר מווימבלדון בשנה שעברה, כשיתמודד ממול צ'יליץ'. הקרואטי, שגבר על קייל אדמונד, ינסה לנקום בפדרר בעקבות ההפסד בגמר הקודם ביניהם.

לעומתו, הפנומן השווייצרי ינסה להניף את התואר השישי שלו באוסטרליה. פדרר הגיע לטורניר בצורה נהדרת, בתקווה לזכות בתואר הגראנד סלאם ה-20 שלו בקריירה. המפגש ברוד לייבור נפתח בצורה טובה עבור פדרר, שהשיג שבירה כבר במשחק הראשון. צ'ונג קיבל מספר הזדמנויות להשיג שבירה, אבל יריבו נעל את המערכה הראשונה עם 1:6 תוך 30 דקות.

פדרר המשיך לרחף גם במערכה השנייה, ובמצב של 2:5, צ'ונג דרש מהצוות הרפואי שלו לסייע. אחרי מספק דקות של טיפול, הקוריאני נכנע והודיע על פרישה כשהוא מסיים מסע קסום. צ'ונג, המדורג 58 בעולם, רשם את הישג השיא שלו כשהדיח את מישה וסשה זברב, נובאק דג'וקוביץ' וטניס סנדרגרן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי