לאחר ההפסד המפתיע: פדרר לא ישחק ברולאן גארוס

רוג'ר פדרר
רוג'ר פדרר | AFP

האגדה בן ה-36, שהפסיד הלילה בסיבוב השני של טורניר מיאמי, יאבד את המקום בפסגת הדירוג העולמי לרפאל נדאל והודיע כי לא ישחק בטורנירי חימר העונה, כולל אליפות צרפת: "אקח הפסקה ואחזור לאימונים"

(גודל טקסט)

 לאחר פתיחת עונה אדירה, שכללה 17 ניצחונות רצופים, בשבוע האחרון חוזר רוג'ר פדרר לקרקע. לאחר שהפסיד בשבוע שעבר לחואן מרטין דל פוטרו בגמר טורניר אינדיאן וולס, הלילה הפסיד המדורג הבכיר בעולם לתנאסי קוקינאקיס המדורג 175 בעולם ושנכנס להגרלה הראשית של הטורניר רק בזכות 'ווילד קארד' שקיבל מהמארגנים.

מדובר במדורג הנמוך ביותר שניצח את המדורג ראשון בעולם משנת 2003, אז המדורג 178 בעולם פרנסיסקו קלאבט ניצח את לייטון יואיט שדורג בפיסגה באותם ימים. מעבר להפסד במשחק, פדרר יפסיד גם את המקום הראשון בדירוג מהסיבה שהפסיד נקודות רבות בטורניר בו זכה בשנה שעברה. רפאל נדאל הספרדי יעלה לפיסגה בלי לשחק ביום שני הבא.

"לפי איך ששיחקתי – ההפסד הזה הגיע לי", אמר השוויצרי המאוכזב מיד לאחר ההפסד, "ככה אני מרגיש. יש לי עכשיו זמן לתקן דברים. גם בשבוע שעבר לא הרגשתי שאני משחק כל כך טוב". אוהדי הטניס יתאכזבו לשמוע שבדומה לשנה שעברה, גם השנה פדרר ידלג על עונת החימר במטרה להתמקד בהכנה לטורניר ווימבלדון בו זכה שמונה פעמים, כולל בשנה שעברה.

פדרר. יאבד את המקום הראשון בעולם (AFP)
פדרר. יאבד את המקום הראשון בעולם (AFP)

"החלטתי לא לשחק על חימר השנה. אני מנסה להבין דברים עכשיו", הודיע פדרר, "אני תמיד חושב בצורה חיובית. אני אקח הפסקה קטנה ואז אחזור לאימונים. כל משחק הוא הזדמנות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי