החימר כשטיח לרגליו: נדאל זכה במונטה קרלו מבלי לשמוט מערכה

נדאל
נדאל | Gettyimages

הספרדי (1 בעולם) גבר 3:6, 2:6 בגמר על נשיקורי (31), זכה בפעם ה-11 בטורניר ומחזיק ברצף של ניצחון ב-36 מערכות רצופות על חימר: "מרגש מאוד לקחת את הטורניר הזה, הוא אחד החשובים עבורי. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
רפאל נדאל זכה בפעם השלישית וה-11 בסך הכל בטורניר מונטה קרלו (מתוך 12 גמרים) ועשה זאת כמו בעל בית:  3:6, 2:6 על קיי נשיקורי בגמר, 0:10 בטורניר כולו ונתון מדהים של ניצחון ב-36 המערכות האחרונות ששיחק מבלי להפסיד אפילו אחד. "זה מרגש מאוד לקחת את מונטה קרלו", אמר המדורג מס' 1 בסיום, "הטורניר הזה היה ונשאר אחד החשובים ביותר עבורי".


היפני (31) הצליח לשבור את השור ממיורקה כבר במשחקון השלישי במערכה הראשונה והוביל 1:2 אבל השור שבר אותו מיד ועוד פעמיים בדרך ל-3:6 במערכה הראשונה. במערכה השנייה הספרדי עלה ל-0:3 עם שבירה ושייט ל-2:6 ולניצחון במשחק כולו. "אני רוצה לברך את נשיקורי על היכולת שהפגין בטורניר", פרגן נדאל, "זה לא פשוט לחזור מפציעה וכייף לראות אותו חוזר לסבב ומשחק טוב".


השור ממיורקה בעצמו נפצע באליפות אוסטרליה בתחילת העונה, החמיץ כמה טורנירים חשובים וחזר לשחק רק בסוף החודש הקודם. "היו לי חמישה חודשים קשים עם שתי פציעות, שמח שיצאתי מזה וחזרתי לעצמי".
 

Rafael Nadal wins his 11th title in Monte Carlo, setting a men's Open Era record for the most titles in a single event, a mark he can tie by winning Barcelona or the French Open.

It's the 15th straight season Nadal has won a singles title, tying Roger Federer's Open Era record. pic.twitter.com/AV7yWM7kIS

— ESPN Stats & Info (@ESPNStatsInfo) April 22, 2018


הספרדי בן ה-31 זכה ב-31 טורניר מאסטרס (1000) יותר מכל טניסאי אחר בהיסטוריה, ישמור על מקומו הראשון ואף הגדיל את הפער מרוג'ר פדרר (שני בעולם). תצוגת התכלית שנתן בשלבים הקודמים מול העשירייה הראשונה (גריגור דמיטרוב ודומיניק תים) רמזו על מה שצפוי להתרחש אחרי שיסתיימו כל טורניר החימום והדבר האמיתי: גראנד סלאם רולאן גארוס יחל.



מונטה קרלו. הבית של נדאל: זכייה מבלי לשמוט מערכה (Getty)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי