טוהר בוטבול זכה במדליית הארד בזאגרב, שגיא מוקי הודח

טוהר בוטבול
טוהר בוטבול | דני מרון

בקטגוריה של עד 73 ק"ג ניצח הישראלי באיפון את הויאק הסלובני וזכה במדליה. אלוף אירופה המכהן הפסיד בשמינית הגמר לאספוזידו האיטלקי במשקל עד 81 ק"ג. נשים: שריר ומאירסון נוצחו והודחו

(גודל טקסט)

אחרי היום המצוין (שישי) שרשמו הישראלים בגראנד פרי זאגרב, שהסתיים עם מדליית זהב לטל פליקר וארד לברוך שמאילוב, יצא היום (שבת) לדרך היום השני של סבב תחרויות הג'ודו. הג'ודוקא טוהר בוטבול (עד 73 ק"ג) זכה הערב במדליית הארד אחרי שניצח באיפון את הסלובני מרטין הויאק והעניק לישראל מדלייה שלישית בטורניר היוקרתי. 

בבוקר, בשלב השני של התחרויות, ניצח בוטבול את בטקור ריסמאמבטוב מקריגיזסטאן באיפון, בשמינית הגמר ניצח גם כן באיפון, את ואדזים שוקה הבלארוסי, וברבע הגמר ניצח את ארתור מרגלידון הקנדי. בחצי הגמר הוא הפסיד לפאביו באסילה האיטלקי באיפון והגיע לקרב על הארד, בו ניצח כאמור. 

הפייבוריט להגיע רחוק מבין הישראלים היה שגיא מוקי, אלוף אירופה המכהן בקטגוריית עד 81 ק"ג שניסה להתחיל את המסע לעבר טוקיו 2020 עם מקום על הפודיום, אך הוא הגיע רק עד שמינית הגמר. מוקי ניצח בסיבוב השני את דורין גוטונואגה המולדובי ועלה לשלב הבא, שם פגש את אנטוניו אספוזידו מאיטליה. אספוזידו, שהגיע למקום השלישי באליפות אירופה האחרונה בתל אביב, השיג איפון ארבע דקות לתוך הקרב והדיח את הישראלי.

בין הנשים, גילי שריר הפסידה כבר בקרב הראשון בקטגוריית עד 63 ק"ג. גם ירדן מאירסון (עד 70 ק"ג) הודחה בסיבוב השני וסיימה את דרכה בתחרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי