יוליה גלושקו נפצעה אך עלתה לסיבוב השני באליפות ארה"ב הפתוחה

יוליה גלושקו
יוליה גלושקו | Gettyimages

הטניסאית הישראלית (162) החליקה על המשטח הקשה אך הצליחה לחזור ולנצח 6:3, 5:7, 4:6 את מוניקה ניקולסקו הרומניה (62) בתום קרב צמוד. היריבה הבאה: נעמי אוסקה היפנית, המדורגת 199 בעולם

(גודל טקסט)

יוליה גלושקו פתחה היום (שלישי) את אליפות ארצות הברית הפתוחה, אליה העפילה דרך המוקדמות, עם ניצחון מרשים על הרומניה מוניקה ניקולסקו (62) לאחר שלוש מערכות.

הישראלית הבכירה, המדורגת בדיוק 100 מקומות מעל ניקולסקו, פתחה טוב ושברה כבר במשחקות הראשון, אך איבדה את שלושת ההגשות הבאות שלה ונכנעה 3:6 תוך 35 דקות. גם את המערכה השנייה היא פתחה מצוין, שברה פעמיים ועלתה ל-0:4, אך בעלייה אחת לרשת החליקה ופצעה את הרגל. המשחק הופסק לזמן קצר, במהלכו גלושקו קיבלה טיפול והתאוששה, אך לא הצליחה לחזור מיד ליכולת ואיבדה נקודות חשובות בדרך לשוויון 5:5. משם הצליחה גלושקו, שרק לפני כחודש זכתה בטורניר גרנבי ונמצאת בכושר מצוין, לשבור פעם אחת ולנצח 5:7. המערכה השלישית היתה קשה וצמודה, אך יוליה הצליחה להתאושש ולהשיג 4:6 הירואי, שנתן לה 1:2 במערכות ושלח אותה לסיבוב השני.

יריבתה של גלושקו בסיבוב השני היא נעמי אוסקה החזקה, המדורגת 19 בעולם. אוסקה דילגה בקלילות מעל לאורה זיגמונד עם 2:6, 3:6 תוך פחות משעה וחצי. היפנית לא נמצאת בכושר טוב וזה היה הניצחון הראשון שלה באוגוסט, אך היא כמובן פייבוריטית מול גלושקו, אותה לא פגשה מעולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי