צפו: זברב ניצח את פדרר, יפגוש את ג'וקוביץ' בגמר המאסטרס

זברב
זברב | AFP

הגרמני ניצח 5:7, 6:7 במשחק צמוד בו זכה לקריאות בוז מהקהל לאחר טעות של אחד ממביאי הכדורים, ועלה לראשונה בחייו למפגש על תואר גמר הסבב נגד נובאק הסרבי שלא התקשה מול אנדרסון

(גודל טקסט)

טורניר גמר סבב ה-ATP, המוכר גם בתור ה"מאסטרס", הגיע לשלבים המכריעים הערב (שבת) נערכו שני משחקי חצי הגמר כאשר בראשון שבהם ניצח אלכסנדר (סשה) זברב את רוג'ר פדרר ועלה לגמר שם הוא יפגוש את נובאק ג'וקוביץ' שלא התקשה מול קווין אנדרסון השבדי.

המשחק היה צמוד לכל אורכו ללא שבירה כמעט בכל המערכה הראשונה, עד שבמצב של 5:6 לגרמני הוא השיג משחקון מושלם ושבר את ההגשה של פדרר, מנצח במערכה 5:7. זברב היה הראשון להישבר במערכה השנייה, אך הוא החזיר את ההגשות מיד במשחקון הבא והשווה ל2:2, משם המשחק הלך ל-6:6 ולשובר שוויון.

פדרר עלה להובלה של 3:4 בשובר השוויון והיה בדרך להגיל את הפער ולעשות צעד גדול בדרך לזכייה במערכה השניה, אבל בנקודה זו אחד ממביאי הכדורים ביצע טעות והפיל כמה כדורים מכיסו. במקרה כזה חוקי המשחק מכתיבים כי הנקודה חוזרת לתחילתה ושם זברב השיג אייס קריטי ומלבד השוויון בניקוד, שבר גם את רוחו של השווייצרי שנכנע לאחר מכן 5:7 והודח מהטורניר כשילד הפלא הגרמני עצמו עולה לגמר היוקרתי לקול שריקות בוז מהקהל.

זברב הוא הטניסאי הגרמני הראשון שמגיע לגמר המאסטרס מאז דיוויד בקר ב-1995, שפגש אז את פיט סאמפרס והפסיד, וזה יהיה ללא ספק הגמר הגדול בקריירה שלו. הגרמני בן ה-21 טרם רשם חצי גמר בטורניר גראנד סלאם בקריירה, וכעת הוא מצפה ששנת 2018 תסתיים עם זכייה בתואר הנחשב מכולם.

במשחק השני, ג'וקוביץ' לא התקשה כאמור ועלה לגמר בפעם השביעית. המדורג ראשון ניצח את אנדרסון השבדי 2:6, 2:6 ואם ינצח את זברב יניף את התואר בפעם השישית בקריירה והראשונה מאז 2015 (לחצו כאן וצפו בתקציר).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי