אורי ששון זכה במדליית הזהב בגראנד פרי בודפשט

אורי ששון
אורי ששון | באדיבות הוועד האולימפי

לאחר יומיים בהם לא הצליחו הנציגים של ישראל לעלות על הפודיום, הישראלי ניצח בגמר את קוקורו קאגרה היפני לאחר ווזארי בניקוד הזהב. איתי גולן הודח בשלב שמינית הגמר

(גודל טקסט)

אורי ששון זכה במדליית הזהב בגראנד פרי בודפשט שלמעשה הייתה הראשונה של המשלחת הישראלית. לאחר יומיים בהם המשלחת הישראלית לא הצליחה לעלות על הפודיום בהונגריה, מדליסט הארד האולימפי העפיל היום (ראשון) לקרב הגמר בקטגוריית המשקל 100+ ק"ג. את יום התחרות פתח ששון בשלב שמינית הגמר, כשפגש את אריק אברמוב, שמבנה גופו קטן מיריבו הישראלי, שהשתמש ביתרונו הברור מול הגרמני וניצח את הקרב בעזרת ווזארי.

ברבע הגמר התמודד ששון מול דניאל אלרשטורפר מאוסטריה, שכבר בתחילת הקרב השיג ווזארי מול הישראלי, שלא ויתר וניצח את הקרב באיפון כעבור כמה שניות בלבד. שלב חצי הגמר היה יותר מורכב עבור הג'ודוקא מישראל, שנאבק באנטון קריבובוקוב הרוסי. שני הצדדים קיבלו עונש ראשון בקרב בתום דקה אחת על חוסר ניסיונות לתקוף.

בהמשך הקרב, הרוסי ספג עונש נוסף מהשופט, וממש על סף סיום הקרב, שני המתחרים נענשו שוב, מה שהעניק לששון את הניצחון ואת הכרטיס לשלב הגמר, בו פגש את קוקורו קאגרה היפני. הישאלי הגיע לניקוד הזהב ולאחר שמונה שניות בלבד, ניצח בווזארי.

איתי גולן (90- ק"ג) הודח בשלב שמינית הגמר, לאחר שהפסיד בריתוק לאסאלם בוזבאייב מקזחסטן. בתחילת היום ניצח גולן באיפון ג'ון ג'יין מארצות הברית, על אף שפיגר בווזארי. בסיבוב שלאחר מכן ניצח בווזארי את תים שמידט הגרמני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי