הליגה הגרמנית חוזרת לפעילות אחרי פגרת החורף שנמשכה 40 יום, ובמשחק הפתיחה של המחזור ה-18, מארחת כעת (שידור חי בספורט1 וב-HD) וולפסבורג את באיירן מינכן.

 

וולפסבורג במקום השני עם 34 נקודות, והיא ניצחה בשלושת משחקי הידידות שקיימה בפגרה. לפני כן, היא ניצחה בליגה 1:2 את קלן וביחד עם משחקי הידידות, רושמת וולפסבורג תשעה משחקים ללא הפסד, כולל שמונה ניצחונות.

 

הערב (שישי), היא מארחת כאמור את האלופה שבדרך, באיירן מינכן שניצחה גם היא בשני משחקי ידידות בפגרה. לבאיירן יתרון משמעותי בפסגה של 11 נקודות על וולפסבורג.

 

לפני הפגרה, ניצחה באיירן מינכן בחמישה משחקים רצופים ובעשרה מ-11 המשחקים האחרונים שלה. בסיבוב הראשון היא ניצחה את וולפסבורג 1:2. בסך הכל, היא ניצחה אותה בכל תשעת המפגשים האחרונים ביניהן. הניצחון האחרון של וולפסבורג על באיירן היה לפני שש שנים.

 

קבוצתו של פפ גווארדיולה תיאלץ להסתדר בשלושת השבועות הקרובים ללא אחד החשובים בשחקניה, פרנק ריברי, הסובל מקרע בשריר הירך האחורי.

 

לעומת זאת, גווארדיולה יוכל ליהנות מחזרתם לכושר של בסטיאן שוויינשטייגר, מריו גצה ומהדי בנעטיה. גווארדיולה אמר לאתר הרשמי של המועדון: "זה מצוין שאנחנו משחקים מול הקבוצה מהמקום השני כי זה יכניס אותנו מהר מאוד לעניינים. וולפסבורג עשתה עד כה עונה מדהימה והיא קבוצה קשוחה אבל הכל תלוי בכמה טוב אנחנו נשחק".