לוח המשחקים המטורף של ברצלונה נמשך כשכמעט בכל שלושה ימים יש משחק. רק ביום רביעי המוליכה הביסה 0:4 את אלמרייה, ומחר (שבת) היא תפגוש ב-21:00 במשחק חוץ קשה את סביליה.

המאמן לואיס אנריקה כינס מסיבת עיתונאים ואמר שכישלון המו"מ עם דני אלבס לא ישפיע על הקבוצה. "השחקנים של ברצלונה רגילים להתמודד עם מחלוקות. אלבס התאמן כרגיל ואני חושב שהשחקנים יודעים במה אנחנו מסתכנים, כך שזה לא ישפיע על הקבוצה". הוא גם נשאל על ההתעניינות של ליברפול בג'רארד דאולפאו ואמר: "אני מעדיף שהוא יישאר אצלנו".

 

על הציטוטים של לואיס סוארס לפיהם ליאו מסי המליץ לו לשחק כחלוץ מרכזי הגיב בציניות: "כן, השחקנים מחליטים ביניהם הכל על הרוטציה, שיטות המשחק ומי יהיה בסגל, אם הם מנצחים. כשמפסידים זה נעשה הביזנס שלי".

 

לגבי המשחק נגד סביליה והעובדה שברצלונה מתקשה לנצח שם אמר: "סביליה היא אחת הקבוצות הטובות בליגה והמיקום שלהם בטבלה (חמישי) מוכיח זאת. קשה לשחק באצטדיון שלהם רמון סאנצ'ס פיחואן. קבוצות רבות הפסידו שם ויש להם הגנה הכי חזקה. המאמן שלהם אונאי אמרי הוא בעל יכולת להתאים את הקבוצה לשחקנים שיש לו. גם כשקנינו מהם את איבן ראקיטיץ', יש להם עכשיו את וינסנט איבורה שעושה עבודה טובה כפליימייקר".

 

על היכולת במשחקים האחרונים אמר: "המטרה היא לעלות עם השחקנים הכי טובים, אבל זה בלתי אפשרי לשחק הכי טוב בכל משחק". אנריקה אמר שג'ורדי אלבה חזר מפציעה ויוכל לשחק אם יבחר להרכיב אותו.

איבן ראקיטיץ', אקס סביליה, אמר בתגובה לעובדה שישחק אולי נגד קבוצתו לשעבר: "היא נשארה אצלי בלב כמו גם העיר סביליה". בעונה החולפת ברסה לא התקשתה והביסה 1:4 את סביליה בחוץ.