למרות שהיא כנראה הבטיחה את האליפות והדגש העיקרי השבוע יהיה המשחק מול פורטו בליגת האלופות, באיירן מינכן יכולה להיות מרוצה מהניצחון 0:3 על פרנקפורט.
פפ גווארדיולה הגדיר לפני המשחק את מצב קבוצתו כ"קריטי" מכיוון שחסר את מהדי בנאטיה (ירך), אריאן רובן, (שרירי הבטן), דויד אלבה (ברך) ובסטיאן שוויינשטייגר (קרסול) והוא נאלץ לרשום רק 15 שחקנים בסגל המשחק, אך זה לא הפריע לשחקנים שלו לשטוף את הדשא.
הבווארים שלטו במגרש מהרגע הראשון ומימשו אותו בדקה ה-15 לאחר שער נפלא של לבנדובסקי. אבל "הפקק" השתחרר באמת רק לאחר השני של הפולני (66) שלאחריו הגיע גם השער של מולר (82). בין לבין שחקני באיירן הגיעו לאין ספור מצבים כשלבנדובסקי יכול להרגיש מאוכזב מאחר והיה יכול לכבוש עוד שניים נוספים.

עכשיו גווארדיולה יכול להגיע לפורטוגל בראש שקט מכיוון והוא יודע שאם שחקניו יצליחו לשחזר את היכולת שהציגו היום, הדרך שלו לחצי הגמר סלולה.
מהלך המשחק:
דקה 15, 0:1 לבאיירן מינכן - לבנדובסקי קיבל כדור על סף הרחבה, הקפיץ פעם אחת ושלח כדור לחיבורים.
דקה 42 - השופט ביטל שער חוקי של מולר, בטענה שלבנדובסקי מסר לו בעמדת נבדל.
דקה 66, 0:2 לבאיירן מינכן - לאם פרץ באגף שמאל ומסר כדור רוחב למולר שבעט לשער והכניע את השוער את אחד המגנים הדף מהקו. לבנדובסקי הגיע ראשון לריבאונד וכבש בנגיחה את השני שלו.
 דקה 76 - לבנדובסקי כמעט והשלים שלושער, לאחר ששלח את הכדור לקורה הימנית מהכנה נפלאה של רודה שמסר לו בעקב.
דקה 82, 0:3 לבאיירן מינכן - מולר כבש את השלישי מבישול של וייסר, לאחר שהשתלט על כדור קשה ושלח אותו לרשת מזווית אפס.
הרכבים:
באיירן מינכן: ריינה, לאם (גאודינו, 78), ראפיניה (באדשטובר, 84), דנטה, צ'אבי אלונסו, טיאגו (רודה, 70), גצה, וייסר, חואן ברנט, מולר, לבנדובסקי
פרנקפורט: טראפ, מדלונג, אוצ'יפקה, צ'אנדלר, אנדרסון במבה (איגנוייבסקי, 73), האסבה, אייגנר (אינוי, 71), קיטל, סטנדרה, ואלדז (לוקס פייזון, 71), ספרוביץ'
בורוסיה מנשנגלדבאך – בורוסיה דורטמונד 1:3
פתיחה נהדרת למארחת. השעון לא הראה דקה והשלישית בטבלה כבר עלתה ליתרון משער של אוסקר וונדט. הצהובים שחורים לא הצליחו להתאושש מהשער המוקדם ובדקה ה-32 מנשנגלאדבך כבשה את השני. פריצה מסחררת של הרמנן, הקשר החל במהלך 60 מטרים משערו של ויידנפלר וחלף על פני שני שחקני הגנה מתוסכלים בסיום הוא העביר רוחב לרפאל שכבש מקרוב. בדקה ה-67 הרבאר נורדבייט קשרה של מנשנגלדבאך כבש את השלישי. עשר דקות לאחר מכן הצהובים שחורים כבשו שער מצמק לאחר בישול של דודזיאק לגונדגן.
תוצאות נוספות:
מיינץ - באייר לברקוזן 3:2
פדרבורן - אוגסבורג 1:2
שאלקה 04 - פרייבורג 0:0