הצרות בליברפול לא נגמרות. ה'דיילי מירור' פרסם שראחים סטרלינג, הכוכב הצעיר שרמז על רצונו לעזוב את הקבוצה, נתפס מעשן נרגילה בעת בילוי עם חבריו.


העיתון מתח על הקשר האנגלי ממוצא ג'מייקני ביקורת קשה וכתב: "זה יהיה הלם לחבריו בליברפול, להורים לילדים שרואים בו מודל לחיקוי". העיתון ציטט גם את מכון הלב הבריטי המזהיר שעישון נרגילה מזיק ללב ולריאות וגורם סרטן. 

במקביל, מאריו באלוטלי שלא שיחק בליברפול מאז ה-22 במארס, בהפסד למנצ'סטר יונייטד 2:1, עדיין מעסיק את כותרות בעיתונים. ה'סאנדיי סטאר' מפרסם שליברפול תצטרך לשלם לו פיצוי של 10 מיליון ליש"ט כדי להשתחרר מחוזהו, אחרי שברנדן רוג'רס החליט שנמאס לו מהאיטלקי שסירב להגיע לשני המשחקים האחרונים. מול ארסנל בהפסד 4:1 הוא טען שקיבל מכה באימון ומול בלקבורן רוברס בגביע הראה באמצעות האינסטגרם שהוא סובל מחום.
 
בליברפול ירצו להיפטר ממנו בקיץ, אבל נותרו לו עוד שנתיים באנפילד לפי החוזה בין הצדדים ובאלוטלי מתעקש על כך שלא יעזוב אלא אם ליברפול תשלם לו את משכורתו לשנתיים הבאות, שכאמור מסתכמת ב-10 מיליון ליש"ט (95 אלף ליש"ט לשבוע). ליברפול תנסה למצוא קבוצה שתרכוש אותו ולהגיע איתו להבנות על גודל הפיצוי.בהמשך ישיר לכך,

בקבוצה מחפשים חלוץ לעונה הבאה כאשר דני אינגס מברנלי מועמד כןאלכסנדר לקאזט, חלוץ ליון המוערך ב-25 מיליון ליש"ט שמועמד גם למנצ'סטר סיטי. דיבוק אוריגי, שנרכש מליל והושאל אליה העונה, יצטרף גם כן.