ב ברוז' היא עודנה הקבוצה היחידה שלא הפסידה העונה במסגרת הליגה האירופית, אך הערב (חמישי) היא סיימה ב-0:0 בלבד מול דנייפרו האוקראינית בשלב רבע הגמר, כך ההכרעה תושג בשבוע הבא באוקראינה. 

ליאור רפאלוב ניסה לאיים מספר פעמים על שערה של האורחת, אולם התקשה עד מאוד במשחק ולא הצליח לסכן את בויקו, השוער האוקראיני. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-89.
מנגד, דנייפרו שניצחה רק במשחק חוץ אחד מתוך שבעה שהיו לה בליגה האירופית, בוודאי חוזרת מעודדת מהתיקו שהעביר את ההכרעה למשחק הגומלין. הבלגים יצטרכו תיקו עם שערים או ניצחון כדי להגיע לשלב ארבע האחרונות במפעל.

מהלך משחק:
 דקה 38
ליאור רפאלוב עם איום ראשון על שערה של הקבוצה האוקראינית, אך בעיטה שלו מכ-20 מטר עלתה גבוה מעל השער.
 דקה 45
קאליניץ', חלוץ האורחת, נגח מכשלושה מטרים מחוץ למסגרת.
 דקה 47
דה פאיו עלה ראשון לכדור קרן ונגח לפינה הרחוקה, כדור שפספס את המסגרת במעט.
 דקה 57
רפאלוב הוכשל על סף הרחבה, התכבד בבעיטת הכדור החופשי אך לא מצא את המסגרת.
סביליה – זניט 1:2 - לחצו כאן לצפייה בתקציר
מצד אחד, מחזיקת הגביע. מצד שני הקבוצה אולי הכי איכותית שנותרה במפעל. אין ספק שהמפגש בין סביליה לזניט יכול היה להיות גם הגמר - והמשחק הערב הוכיח זאת.
סביליה השיגה ניצחון 1:2 דרמטי בביתה על זניט הרוסית. רייזנצב העלה את האורחת ליתרון מזווית קשה במיוחד (29), אלא שקרלוס באקה (73) ודניס סוארס (88) העניקו לאנדלוסים ניצחון יוקרתי. הרוסים יקחו מהמשחק את שער החוץ שעשוי לסייע להם רבות בגומלין.
זניט כבר זכתה בליגה האירופית ב-2008 ומאמנה אנדרה וילאש בואש זכה עם פורטו ב-2011. כעת הם יצטרכו לנצח בשבוע הבא כדי לשחזר את הישגיהם בעבר.
מהלך משחק:
 דקה 29, 0:1 לזניט
אלכסנדר רייזנצב ניסה לכבוש מזווית קשה, הבעיטה נהדפה וחזרה היישר אל החלוץ שניסה להבקיע מזווית עוד יותר קשה - והפעם הכדור טס פנימה.
 דקה 73, סביליה משווה ל-1:1
וידאל הגביה מתוך הרחבה, קרלוס באקה הקולומביאני נגח ממש מקו השער את השוויון.
 דקה 88, סביליה משלימה מהפך ועולה ל-1:2
דניס סוארס, שעלה מהספסל עם תחילת המחצית השנייה, הניף את הרגל ובעט וולה לפינה הרחוקה ופנימה