הכל היה מוכן לחגיגה הגדולה בקאמפ נואו. לעוד שיא בקבוצת הכוכבים שהפכה להיות גם מפעל סטטיסטי . ליאו מסי, ניימאר ולואיס סוארס, שפורחים תחת היד החופשית שמעניק לואיס אנריקה - היו זקוקים לארבעה שערים הערב (שלישי) מול חטאפה כדי להיות החוד היעיל אי פעם בתולדות הבלאוגרנה.
 השיא, איך לא, הושג. הפרעוש סגר צמד, האורוגוואי חיקה אותו וניימאר השלים חמישייה מהשלישייה הקדמית ו-102 בכללי ב-0:6 על  החבורה הסימפטית שמנגד. ואם רוצים להיות פחות סימפטיים אפשר לקרוא לשחקנים בצהוב, בייחוד לחלק ההגנתי, בשם אחר: קונוסים. השיא הקודם היה שייך למסי, סמואל אטו ותיירי הנרי (100 בעונת 2008/09). השיא הספרדי שייך לריאל מדריד בעונת 2011/12 - 112 של השלישייה - רונאלדו, קארים בנזמה וגונסאלו היגוואין.
אמרו על חטאפה שהיא סוג של סוס שחור (0:0 בסיבוב הראשון במדריד, 2:2 בעונה שעברה בקאמפ נואו), שהיא עוד לא הבטיחה את מקומה בליגה. אנריקה אף טרח להזהיר מפניה במסיבת העיתונאים. אז אמרו. ועדיין גם עם יריב כל כך חלש, כיף לראות את ברסה. שישה שערים אחד יותר יפה מהשני. אם MSN יפיקו מעצמם אפילו רבע מהווירטואוזיות הזאת מול לאם, אלונסו ונוייר צפוי לנו משחק משחק מול באיירן בחצי גמר ליגת האלופות.

ולא שכחנו. עוד שלוש נקודות בדרך לאליפות ה-23 כשבקופה נותרו עוד 12 נקודות בלבד והפער מריאל עומד על חמש, אם כי הבלאנקוס ישלימו את המשחק שלהם מחר מול תומר חמד ואלמריה בברנבאו.