סיבליה זכתה הערב (רביעי) בוורשה בליגה האירופית בפעם השנייה ברציפות והרביעית בסך הכל ותשחק בעונה הבאה בצ'מפיונס ליג, אחרי שניצחה 2:3 את דנפיירו האוקראינית. בכך יהיו לספרד ארבע נציגות בטוחות בצ'מפיונס -סביליה, ברצלונה, ריאל ואתלטיקו, בעוד ולנסיה תתמודד במוקדמות ותוכל להיות חמישית.

ספרד אמנם הודחה בבושת פנים במונדיאל 2014, אבל הקבוצות שלה ממשיכות להיות מעל כולם. ולא שכחנו. הבלאוגרנה יכולים להיות אלופי הצ'מפיונס בשבת הבאה בברלין.
השחקנים של אונאי אמרי, אולי במשחק הפרידה שלו מהמועדון, היו טובים בהרבה מהאורחים ולא נזקקו לפנדלים כמו בעונה שעברה מול בנפיקה והשלימו זכייה רביעית במפעל. גם שתי הזכיות הקודמות הושגו ברצף (2005/06 וב-2006/07).

יחד עם אמרי גם כובש הצמד, קרלוס באקה, הספרדי ויאדל והארגנטיני באנגה עשויים לעזוב והגביע יהווה פרס נאה אחרי עונה שהסתיימה באכזבה בליגה, כשוולנסיה הקדימה את סביליה במאבק על המקום הרביעי בלה ליגה.
פרגוסון ודל בוסקה ביציע. נהנים מהפנסיה (Gettyiamges)
פסקה על האוקראינים. הקבוצה המפתיעה של הליגה האירופית, שהדיחה ברבע הגמר את קלאב ברוז', הבלתי מנוצחת של ליאור רפאלוב, ובחצי את נאפולי של רפא בניטס. גם בגמר ידעו שחקני של מיירון מרקביץ' להתעלות, הפתיעו עם יתרון מוקדם, סגרו ל-2:2 בסיום המחצית הראשונה והיוו יריב שקול גם במחצית השנייה.
 דקה 7
0:1 לדנייפרו - קאליניץ' הוריד כדור ארוך למתיאוס ובינתיים רץ לרחבה. הברזילאי הרים מצד ימין והקרואטי נגח בעוצמה לרשת.
קאליניץ עם הראשון. גמל על האמון שקיבל מהמאמן (Gettyimages)
 דקה 28
1:1 - אחרי שתי החמצות של רייס ואחת של קריכוביאק, הגיע השוויון המוצדק. כדור הוגבה לרחבת דנייפרו, באקה הוריד כדור עם הגב לשער והפולני התגבר על שני מגני דנייפרו ושלח לרשת.
 דקה 31
1:2 - מתפרצת של הספרדים הסתיימה בסיום מעולה של באקה שעבר את בויקו גלגל פנימה.
באקה חוגג. השער האחרון בסביליה? (Gettyimages)
 דקה 44
2:2 - קונופליאנקה התעורר ועמו דנייפרו שזכתה בכדור חופשי כ-20 מ' מהשער. רוטאן ביצע במדויק את הבעיטה והכניע את ריקו.
 דקה 65
שלוש קרנות רצופות של סביליה הסתיימו במצב מצוין של קריכוביאק, אבל שני שחקני דנייפרו הסתערו עליו ומנעו שער.
 דקה 73
2:3 לסביליה - ויטולו הכניס כדור לרחבה ובאקה ניער מגן וכבש מקרוב.
 דקה 88
התנגשות ראשים בין טרמולינס לנשימנטו והברזילאי של דנייפרו פונה באלונקה עם חשש לזעזוע מוח