פרו עלתה לחצי הגמר של הקופה אמריקה ותשחק נגד צ'ילה המארחת ביום שני אחרי שניצחה הלילה (שישי) את בוליביה 1:3 ברבע הגמר באצטדיון טמוקו. הפרואנים עלו בצדק לאחר ששלטו לאורך כל המשחק, למרות ניסיונות חזרה של בוליביה המחצית השנייה.

פאולו גררו חלוץ פלאמנגו שעזב את קורינתיאנס ממש לפני פתיחת האליפות וג'פרסון פארפן משאלקה 04 שלטו במשחק ללא עוררין ועשו ככל העולה על רוחם. פרו עלתה ל-0:1 קליל כבר בדקה ה-21 אחרי שחוראן וארגס המשחק בפיורנטינה הגביה וגררו נגח פנימה. החלוץ ששיחק בעבר בבאיירן מינכן והמבורג העלה תוך דקותיים ל-0:2 אחרי שכריסטיאן קוובה מסר לו מצוין וגררו זרק את שוער בוליביה רומל קינונייס לצד השני והבקיע באומנות.
 בוליביה המשיכה לשחק בצורה חלשה והנשק העיקרי שלה היה כדורים ארוכים להתקפה שלא הצליחו לפצח את הגנת פרו. רק מרטינס מורנו וסמדברג (השבדי ממוצא בוליביאני) ניסו בבעיטות חופשיות לצמק לבוליביה, אבל בחצי השני הם נטלו את היוזמה ושיחקו הרבה יותר טוב, אבל בלי ת'כלס.

בדקה ה-75 בוליביה כבר מצאה את עצמה בפיגור 3:0 אחרי שפאולו גררו חטף כדור מ-20 מטר אחרי טעות של באחרנו וכבש לבדו והשלים שלושער פרטי לאחר שעד למשחק אתמול לא כבש אף שער. בוליביה סיימה את הטורניר עם שער כבוד כשצימקה בדקה ה-85 מרגלי מרסלו מורנו בפנדל.
מאמן פרו הארגנטיני מרסלו גרקה שישחק נגד בן ארצו חורחה סמפאולי מאמן צ'ילה אמר בסיום: "זה מצוין שגררו חזר לכושר לקראת חצי הגמר. גררו עבר תקופה לא קלה כשנאלץ לעזוב את קורינתיאנס לסאו פאולו ונכנס עכשיו לכושר הטוב שלו. ברור שנגד צ'ילה נצטרך להשתפר, אבל אני בוטח בשחקני שיתנו מאבק".
הרכבים:
פרו: גאלסה, אדבינקולה, סמבראנו, אסקואס, ורגאס, פרפאן, קוובה, יוטון, רטאמוסו, פיסארו, גררו.
בוליביה: קינונייס, זנטנו, רלדס, הורטאדו (ליציו 46), מורלס (אסקובר 46), דלינסה, סמדברג, פניה, צ'ומסרו, בז'רנו, קוימברה, מורנו.