crצלונה שלקחה את התואר האירופי האחרון של העונה שעברה, ליגת האלופות, לקחה הערב (שלישי) גם את הראשון ל-2015/16 - הסופרקאפ - אחרי 4:5 מדהים על סביליה.



מהלך המשחק:



דקה 3


0:1 סביליה: באנגה סיפק בעיטה חופשית נפלאה מ-18 מטרים אחרי הכשלה של מסצ'ראנו. טר שטגן אפילו לא זז, הכדור היה מסובב מעל החומה, עם המון רגש, ולפינה השמאלית הקרובה.



דקה 7


1:1: סוארס הוכשל מחוץ לרחבה, מסי לקח את הבעיטה החופשית והעלה את דרגת הקושי של באנגה וסובב באמנות לחיבורים כאשר בטו מנסה ומזנק, אך תופס אוויר.


דקה 16


1:2 ברצלונה: עוד בעיטה חופשית ועוד ביצוע מופלא. ושוב זה מסי. הפעם מ-22 מטרים ממרכז השער, הפרעוש שוב מוצא את הפינה הימנית, ושוב בטו תופס אוויר. מדהים.



דקה 44


1:3 ברצלונה: סוארס חודר לרחבה ונשאר לאחד על אחד מול בטו אבל בועט לרגליי השוער. אבל הריבאונד חוזר לאורוגוואי שמסתובב ומעביר כדור נהדר, בין הרגליים של קרון-דהלי אל רפיניה שמשני מטרים גלגל פנימה.



דקה 52


1:4 ברצלונה: איבוד כדור שטותי של הגנת סביליה הגיע לבוסקטס. הקשר הרים את הראש ומצא את סוארס חופשי ברחבה, והאורוגוואי לא התבלבל והכניע את בטו.



דקה 57


4:2: סביליה לא נכנעת. מהלך קבוצתי יפה מסתיים כאשר חוסה אנטוניו רייס הוותיק דוחק פנימה משלושה מטרים אחרי בישול יפה של ויטולו.



דקה 72


4:3: ג'רמי מתייה תפס בבירור את ויטולו ברחבה, השופט הצביע לעבר הנקודה. קווין גאמיירו לקח אחריות ולא התקשה למצוא את הרשת, ולהחזיר את סביליה למשחק.



דקה 81


4:4 (!!): דקה אחרי שנכנס, צ'ירו אימובילה מצא את יבן קונופליאנקה - שבעצמו נכנס רק 13 דקות לפני כן - לבד ברחבה, והאוקראיני גלגל פנימה מקרוב.



דקה 90


המשחק התחיל עם בעיטות חופשיות נפלאות, וכמעט הסתיים עם עוד אחת. שוב מסי, מחפש שלושער, אך הפעם הבעיטה מ-25 מטרים מגלחת את חיבורי הקורות מהצד הלא נכון. כמעט.



דקה 115


4:5 ברצלונה: בעיטה חופשית של מסי נהדפת על ידי החומה, הפרעוש בועט מיד את הריבאונד שטוח, בטו מרחיק אבל פדרו טס אל הכדור ומשני מטרים מפציץ את הרשת העליונה.



דקה 117


באנגה, שכבש את השער הראשון - זה לא היה בשבוע שעבר בכלל? - מסתנן לרחבה בבעיטה חופשית ומחמישה מטרים, כשהוא לגמרי לבד, נוגח טוב אך הכדור שורק ליד העמוד.



דקה 120 1


סביליה מנסה. אימובילה מעביר רוחב טוב שמגיע לראמי, לבד ברחבה, אבל הכדור יותר פוגע במגן מאשר שהוא בכדור, והוא טס לעבר השער, אבל חולף מטר ליד העמוד. כמעט כמעט כמעט. ועדיין, מדהים מדהים מדהים.