ערן זהבי יצא ברגשות מעורבים מה-0:0 של ישראל הערב בוויילס. "מצד אחד היה חשוב מאוד לא להפסיד את המשחק הזה", אמר כוכב הנבחרת ומכבי תל אביב, "אבל אני חושב שאפשר היה לגנוב משהו".



הוא נשאל כיצד הרגיש לסיים משחק בלי גול וענה בחדות: "לא רק לא להבקיע, אלא בכלל לא לבעוט לשער זה מוזר. אני חושב שהייתי היום יותר שחקן הגנה מהתקפה, אבל בסך הכל אני מקבל (את תכנית המשחק) ושמח שעשינו את מה שרצינו (להוציא נקודה)".



ואיך זה לקלקל לוויילס נשאל הפנומן וענה: "שיחגגו במקום אחר".



המאמן אלי גוטמן אמר בסיום בבטחון רב: "השחקנים קפצו בראש עם שחקנים שיודעים לקפוץ בראש. מגיע להם כל הכבוד. הגענו לשני המשחקים שהיו השבוע כדי להביא ארבע נקודות וזה מה שעשינו".



גוטמן נשאל על המערך ההגנתי, שלא לומר בונקרסטי בו נקט וענה: "מול וויילס בבית שיחקנו התקפי ומה קרה?"



על ההמשך אמר: "מי שחושב שמחכה לנו משחק קל מול קפריסין לא יודע על מה הוא מדבר. אני מכיר טוב את הקפרסיאים, וזה לא יהיה קל. אבל עד אז יהיה לנו הרבה זמן להתכונן".



ראיתי את הכדור קופץ ואת כולם מחכים לראות מה קורה, ואלוהים פשוט היה איתנו היום והציל אותנו" אמר בסיום המצטיין, אופיר מרציאנו, על השער שנפסל בתוספת הזמן, ובצדק.



"אני שמח שעזרתי לנבחרת היום. זו נקודה מאוד חשובה שמשנה את פני הבית ותעזור לנו המון. אני שמח שהייתי בשביל הנבחרת הפעם ומקווה להמשיך ולעשות הופעות כאלה" הוסיף שוער מוסקרון.



על הקרדיט שנתן לו אלי גוטמן ב-11 אמר מרציאנו: "תמיד יהיו פרשנים שיקחו את זה לכאן או לכאן, אבל אם אני אקשיב להם ואתן להם להשפיע עליי - אני לא אגיע לאן שאני רוצה. הגעתי לאן שהגעתי בזכות אמונה בעצמי, התמדה ועבודה קשה. זה מה שאני צריך להמשיך לעשות. מכבד את הפרשנים והדעות, אבל יודע מה עליי לעשות".



הקפטן שייתכן ששבר את אפו, טל בן חיים: "הכי חשוב שהשגנו את התוצאה שרצינו. עמדנו כמו שצריך ונראינו כמו נבחרת שיודעת מה היא רוצה מעצמה".



"בהתחלה היה קשה, אני מסכים שאיבדנו כדורים סתמיים ב-20-25 דקות הראשונות", הוסיף הבלם, "אבל אני שמח שהשחקנים נתנו 100 אחוז מעצמם ונצמדנו לתכנית שלנו".



על עוד משחק מצוין שהציג מבחינתו: "בתחילת העונה לוקח קצת זמן להיכנס לכושר, אבל אני שמח שבמכבי ת"א נכנסתי לכושר טוב ועכשיו גם בנבחרת. הבחורים נתנו היום עבודה יוצאת מן הכלל. בדיוק מה שתרגלנו באימונים היה במשחק".