בכורה כזאת אפילו זינדין זידאן לא ציפה. במשחק הבכורה של זיזו על הקווים, ריאל מדריד התעללה בסנטיאגו ברנבאו בלה קורוניה עם 0:5. המאמן החדש של הבלאנקוס קיבל שלושער מגארת' בייל וצמד מקארים בנזמה. כריסטיאנו רונאלדו גם רצה לתת מתנה משלו לזידאן, אבל רק החמיץ והרבה וגם הבישול לוולשי ב-0:3 בטח לא ניחם את הפורטוגלי.



זידאן עשה שלושה שינויים בהרכב כשעלה עם איסקו, פפה וקרבחאל במקום חאמס רודריגס, וראן ודנילו וקיבל משלושתם משחק טוב. אבל את הפינוק האמיתי קיבל כאמור משניים משלישיית החוד שלו (BBCׁׂ). בי את בי שטפו את המגרש, העלימו את הגנת דפור כאילו לא היתה וסיפקו חמישה שערים. גם סי נורא השתדל אבל המשיך להיות רחוק מכושרו בעונה שעברה.



ריאל לא שיחקה יותר טוב מהתיקו 2:2 בוולנסיה במחזור הקודם שהוביל לפיטוריו של רפא בניטס, אבל האנרגיות היו אחרות לגמרי. כבר אחרי 22 דקות הובילה ריאל 0:2 ואלמלא ההחמצות של CR7 יכולה היתה לשחזר את ה-2:10 ההוא מול תשעת שחקני ויאקאנו.



זידאן יצא טוב גם מול הסטטיסטיקה. חמישה מ-12 המאמנים שקדמו לו לא רשמו ניצחון במשחק הבכורה שלהם בבלאנקוס. קרלוס קיירוש הפסיד 2:1 למאיורקה, חואן לופס קארו שרשם 2:1 לאולימפיאקוס, ברנד שוסטר נכנע 1:0 לסביליה. ז'וזה מוריניו ורפא בניטס סיימו ב-0:0 מול מאיורקה וספורטינג חיחון בהתאמה. זיזו לא רק ניצח אלא עשה זאת בסטייל עם 0:5.



לה קורוניה שהרשימה העונה עם 2:2 בקאמפ נואו היתה מסוכנת בתחילת המשחק אבל נשברה מהר ותרצה לשכוח את המשחק בברנבאו. במחזור הבא מחכה לה משחק לא פשוט אצל סוסיאדד, בעוד זידאן והלהקה יארחו את חיחון.



הרכבים



ריאל מדריד: קיילור נבאס; דני קרבחאל, פפה, ראמוס (וראן 46), מרסלו; טוני קרוס, לוקה מודריץ', איסקו (חאמס רודריגס 66), גארת' בייל (חסה 74), כריסטיאנו רונאלדו, כרים בנזמה.



דפורטיבו לה קורוניה: חרמאן לוקס; חואנפראן, אריבאס, סידני, פרננדו נבארו; אלכס ברגנטיניוס, פדרו מוסקרה, פייסל פאג'ר (אוריול ריברה 66), פדריקו קרטאביה (מנואל גוטיירס 46), לואיס אלברטו; לוקאס פרס.




מהלך המשחק



דקה 9


רונאלדו בעט מ-16 מ', לוקאס הדף לקרן.



דקה 13


לואיס אלברטו ניצל חור בהגנת ריאל וניצב לבד מול נבאס, שוער ריאל הציל גול בטוח כשהדף ברגלו לקרן.



דקה 15


0:1 לריאל - קרוס הגביה קרן, רונאלדו פספס את הכדור שהגיע לראמוס. הבלם בעט לעבר השער ובנזמה המשיך עם העקב פנימה. דפור טענה לנבדל של הכובש שלא היה.



דקה 22


0:2 - קרבחאל הגביה מימין היישר לראש של בייל שנגח באין מפריע (איפה ההגנה של דפור?) לרשת.



דקה 27


חגיגה לזיזו בלי רונאלדו? הפורטוגלי פרץ משמאל, עבר שני שחקנים אבל הבעיטה שלו חלפה סנטימטרים מהקורה.



דקה 38


בייל הגביה כדור שחתך את הגנת דפור והגיע לראש של רונאלדו אבל הנגיחה הלכה למשקוף. איזה חוסר מזל.



דקה 49


0:3 - רונאלדו פרץ מימין והעביר רוחב למרכז הרחבה ובייל בנגיעה רכה שלח את הכדור פנימה. השער ה-50 של הוולשי בבלאנקוס בכל המסגרות.



דקה 63


0:4 - טוני קרוס הגביה קרן ובייל, אימת ההגנה האורחת, התרומם גבוה מכולם והטיס את הכדור פנימה.



דקה 76


התקפה נדירה של האורחים אבל נבאס הדף לקרן בעיטה מסוכנת של לוקאס פרס.



דקה 78


רונאלדו חתך בהגנת לה קורוניה אבל הכדור שלו שוב פספס את המסגרת. מה יהיה?



דקה 90


0:5 - שוב רונאלדו הסתבך בכדרור בתוך הרחבה ובנזמה בא מאחור ונעץ טיל לרשת.