ההתבטאות של אברהם גרנט ממשיכה להסעיר את גאנה. הדיווחים שהתפרסמו אתמול באפריקה על פיטוריו הופרכו והתבררו כמתיחת אחד באפריל, אבל אותו נאום מפורסם בו אמר כי בשביל להצליח עליהם להתעסק בכדורגל ולא "בבולשיט", ממשיכים לעורר הדהים.



למרות שנטען בכלי תקשורת בגאנה כי גרנט התנצל על אותו נאום, לפי פרסומים בגאנה בשעות האחרונות גרנט הבהיר שלא התנצל או יתנצל על דבריו, הרי שלא הייתה בכוונתו להעליב. עם זאת, גרנט אמר שהוא נסוג מהמילה "בולשיט" לאור פגיעתו בעם הגנאי.



בגאנה קראו להתאחדות הכדורגל לזמן את גרנט לשימוע ולפטרו לאור דבריו. הדרישה הייתה שהמאמן הישראלי יופיע בפני ועדת האתיקה של ההתאחדות ויתנצל, אחרת שיאבד את משרתו.



גרנט הגיב באמצעות הדובר של ההתאחדות הגנאית, איברנים סאני דארה, ואמר: "אני חוזר בי מהמליה בולשיט. אני אוהב את גאנה ומכבד אותה. אכפת לי מהגנאים. מה שרציתי להגיד הוא שכולם צריכים להתרכז לא בדברים לא חשובים, אלה במה שיכול לקחת אותנו קדימה. לא בדברים שליליים".



בראיון לתחנת הרדיו "סטאר דרייב" אמר גרנט שדבריו הוצאו מהקשרם. "אני משתמש הרבה במילה "בולשיט" בעבודה שלי או עם הילדים בבית. לא התכוונתי להשתמש במילה הזו בצורה שלילית. הגנאים תמיד נחמדים איתי וקיבלו אותי בצורה יפה. אני לעולם לא אנסה לזלז בהם בכל דרך שהיא".