פפ ווארדיולה רוצה להיפרד מבאיירן מינכן עם טרבל, והערב הבטיח את מקומו בגמר הגביע הגרמני בברלין הודות ל-0:2 על ורדר ברמן מצמד שערים של תומאס מולר.



החלוץ הבווארי נגח בדקה ה-30 את הראשון במשחק ובדקה ה-71 קבע את תוצאת המשחק בזכות פנדל מוצלח, אך גולת הכותרת מבחינתו הייתה הגעה ל-150 שערים בקריירה, כולם בבאיירן כמובן.



ברמן ספגה 5:0 מבאיירן מינכן במסגרת הליגה בחודשו שעבר, אך בניגוד למפגש הקודם היא נהנתה במשחק משירותיו של החלוץ הוותיק קלאודיו פיסארו בן ה-37, אקס באיירן, אך לא הצליחה להתמודד עם המארחת באליאנץ ארנה.



ג'רום בואטנג ואריאן רובן התאוששו מפציעות ושבו לאימונים, אך גווארדיולה טרם נהנה משירותיהם. מריו גצה זכה לפתוח לצד לבנדובסקי, ריברי ומולר, בעוד ארתורו וידאל נהנה ממנוחה ועלה מהספסל.



הרכבים


באיירן מינכן: מנואל נוייר; פיליפ לאם, חאבי מרטינס, דויד אלבה, חואן ברנאט (מהדי בנעטיה); צ'אבי אלונסו, קינגסלי קומאן (ארתורו וידאל 67), תומאס מולר, מריו גצה (טיאגו אלקנטרה 60), פרנק ריברי; רוברט לבנדובסקי.



ורדר ברמן: פליקס וידבאלד; תאודור גברסילאסי, יאניק וסטגארד, פאפי דג'ילובוג'י, יאנק שטרנברג; פלוריאן גריצליך, קלמנס פריץ (לאסלו קליינהייזלר 83), סמבו יאטברה (לוין אוזטונלי 74), זלטקו יאנוזוביץ', פין ברטלס; קלאודיו פיסארו (אנתוני אוג'ה 73).



מהלך משחק


דקה 30


0:1 לבאיירן מינכן! תומאס מולר הצליח לברוח מהשמירה, ואחרי דקות של לחץ מצד המקומיים סיים הרמה טובה מכדור קרן עם נגיחה לרשת. שערו ה-150 בבאיירן.


דקה 71


0:2 לבאיירן: וידאל שעלה מהספסל סחט בערמומיות פנדל שלא היה, טעות שיפוט קשה שאפשרה לתומאס מולר לבעוט מ-11 מטר את השני שלו ושל באיירן.



חצי גמר גביע צרפתי: לוריין - פ.ס.ז' 0:0


פ.ס.ז' עדיין תחת הרושם של ההדחה מליגת האלופות על ידי מנצ'סטר סיטי, כשגם ניצחונה 0:6 על קון במחזור האחרון לא המתיק את הגלולה המרה, והיא מקווה בשעה זו להתגבר על משחק החוץ מול לוריין ולהבטיח את מקומה בגמר הגביע הצרפתי.



שוער פ.ס.ז' האיטלקי, סלבטורה סיריגו, ששיחק שלושה משחקים בלבד העונה בליגה, מקבל את החולצה הראשונה במשחק הגביע. בשבת תשחק פ.ס.ז' נגד ליל בגמר גביע הליגה הצרפתי.



לוריין מדורגת רק 11 בליגה והנשק הכי חזק שלה הוא החלוץ הגנאי עבדול מאג'ד וואריס שכבש העונה בליגה 11 שערים וסיפק שלושה בישולים.