הליגה האנגלית מגיעה לישורת האחרונה כאשר היום (רביעי) יתקיימו שלושה משחקי השלמה מהמחזורים הקודמים. במוקד יעמוד הדרבי של העיר ליברפול, כשמנצ'סטר יונייטד תחפש ניצחון על קריסל פאלאס שיקרב אותה למקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות.
ליברפול - אברטון 0:4
יורגן קלופ יכול לסמן וי נוסף לאחר שניצח בדרבי של העיר ליברפול 0:3 את אברטון. הטופיס לא ניצחו את היריבה העירונית כבר 11 משחקים, שווה לשיא כל הזמנים שנקבע לראשונה ב-1984.

אוריגי היה זה שפתח את הסכר עם שער בנגיחה (43), כאשר סאקו הכפיל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה - שניהם מבישולים של מילנר. במחצית השנייה החלה ההתפרקות של האורחים, לאחר הרחקתו של ראמירו פונס מורי באדום ישיר. רוברטו מרטינז החל לבצע חילופים לקראת משחק הגביע, וסטארידג' (60) וקוטיניו (76) ניצלו את זה כדי לקבוע את תוצאת הסיום.
קלופ יכול עכשיו להתפנות למשחק הראשון בחצי גמר הליגה האירופית נגד ויאריאל, התואר היחיד בו הוא עדיין יכול לזכות. אברטון, לאחר עונה מאכזבת, תתמקד מעתה בגביע.
הרכבים
ליברפול: סימון מיניולה; ניית'אן קליין, דייאן לוברן, ממאדו סאקו, אלברטו מורנו; ג'יימס מילנר (ג'ודן אייב/ 81), לוקאס לייבה; אדם לאלנה, פיליפה קוטיניו, רוברטו פירמינו (ג'ו אלן/ 66); דיבוק אוריגי (דניאל סטאריג'/ 55).
אברטון: ג'ואל רובלס; חוסה פונס מורי (הורחק/ 50), לייטון ביינס, ג'ון סטונס (פינאר/ 62), בריאן אוביידו; ג'יימס מקארת'י, רוס ברקלי (טום קלאברלי/ 58), ארון לנון, גארת' בארי (מוחמד בסיץ'/ 46); רומלו לוקאקו, קווין מיראלס.
מהלך המשחק
 דקה 24
קליין הרים כדור מצוין לרחבה, לאלנה עלה גבוה מעל כולם, אך הנגיחה הלכה לחוץ.
 דקה 43
ליברפול עלתה ליתרון 0:1: מילנר השתחרר מהשמירה והרים כדור לרחבה, אוריגי השתחרר מהשומרים שלו, עלה גבוה ונגח את הכדור פנימה.
 דקה 45+3
ליברפול עלתה ליתרון 0:2: המייטירדס ניצלו את תוספת הזמן של השופט עד תום. שוב מילר השתחרר מההגנה והרים כדור ברחבה, סאקו נותר לבד ונגח את הכדור פנימה.
 דקה 50
ראמירו פונס מורי הפך למורחק ה-21 במשחקים בין הקבוצות ב-47. המגן ספג אדום ישיר לאחר שדרך בצורה ברוטאלית על רגלו של אוריגי שנאלץ לרדת מהמגרש על אלונקה.
 דקה 60
ליברפול עלתה ליתרון 0:3: הגנת אברטון התקשתה להרחיק, לוקאס לייבה השתלט על הכדור ומסר לרחבה, שם מצא את סטארידג', המחליף לא התבלבל ושלח את השלישי לרשת של רובלס.
 דקה 76
ליברפול עלתה ליתרון 0:6: ג'ו אלן מסר לקוטיניו על סף הרחבה, הברזילי הכין ובעט כדור שטוח שעבר את השוער וחדר פנימה.
מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס 0:2
כשהיא שואבת עידוד מאיבוד הנקודות של יריבתה העירונית מנצ'סטר סיטי, יונייטד ניצחה 0:2 את קריסטל פאלאס וצימקה את הפער לשתי נקודות בלבד מהקבוצה של מנואל פלגריני.
למרות דבריו של לואי ואן חאל לפני המשחק, וויין רוני המשיך לקבל את הקרדיט בהרכב במשחקו השלישי מאז חזר מפציעה. השדים האדומים נהנו בפתיחה מטעות בהגנה של דלייני שניסה להרחייק כדור, אך כבש שער עצמי כבר בדקה הרביעית. השדים האדומים היו טובים יותר לכל אורך המשחק, אך השער השני הגיע רק בדקה ה-55 משער נפלא של שחקן ההגנה מתיה דרמיאן שקבע את תוצאת המשחק.
פתאום, לאחר עונה נוראית, השדים האדומים יכולים להבטיח את הכרטיס לליגת האלופות, כאשר היא עדיין נאבקת על אפשרות לזכות בגביע האנגלי. כמו שאברטון נראתה בדרבי, הדרך שלה לגמר כבר סלולה.
הרכבים
מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה; אנתוניו ולנסיה, כריס סמולינג, דיילי בלינד, מתיה דרמיאן; מורגן שניידרליין, חואן מאטה, ג'סי לינגארד; וויין רוני, אנטוניו מרסיאל, מרכוס ראשפורד (ממפיס דפאיי/ 64).
קריסטל פאלאס: ג'וליאן ספרוני; אדריאן מריאפה, מרטין קלי, דמיאן דלייני, פאפא סוארה; מילה ידינאק, יוהאן שבייה (ג'יימס מק'ארת'ור/ 66), צ'ונג יוג לי (ג'ורדן מוץ'/ 60), ווילפרד זאהה, באקרי סאקו; עמנואל אדבאיור
מהלך המשחק
 דקה 4
מנצ'סטר יונייטד עלתה ליתרון 0:1: דרמיאן מסר כדור רוחב ברחבה, דילייני ניסה להרחיק אך דחק את הכדור לשער.
 דקה 40
יונייטד היו קרובים להכפיל את התוצאה. מרסיאל קיבל כדור על סף הרחבה, פרץ פנימה ובעט כדור חזק למרכז המגרש, אך ספארוני זינק טוב והדף לקרן.
 דקה 55
מנצ'סטר יונייטד עלתה ליתרון 0:2: הגנת פאלאס הרחיקה כדור שהגיע לדרמיאן, המגן בעט בניגעה אחת כדור שפגע בקורה וחדר פנימה.