זהו, בעוד פחות משבוע חלון ההעברות באירופה ייסגר ואיתו גם טירוף הרכישות ייפסק. אנו בספורט1 מלווים את כל העסקאות והשמועות עד לדקה ה-90.



נסגרו


מילאן אישרה שקשר צ׳לסי מריו פסאליץ׳, יעבור היום בדיקות רפואיות. הקשר יגיע בהשאלה ללא אופציית רכישה.



לגאנס, העולה החדשה לליגה הספרדית, החתימה את שחקן ההתקפה הברזילאי לוסיאנו דה רוצ'ה נווס, בן 23 שהגיע מקורינתיאנס בהשאלה. היא שילמה 400 אלף יורו על השאלתו ובחוזהו אופציה לרכוש אותו עבור 3 מיליון יורו. גם חלוץ סנטאנדר, מאמדו קונה, מועמד להצטרף לקבוצה.



מץ רכשה את מילאן בישבץ', בלם סרבי בן 32 מלאציו. הוא חתם לשנתיים אחרי ששיחק בעבר בליון, פ.ס.ז' ו-ולנסיין.



החלוץ האיסלנדי הוותיק, איידור גודיונסן בן ה-37, חתם בפונה סיטי בליגה ההודית לשנה אחת. ביורו האחרון הוא זכה לכבוד והיה חלק מסגל הנבחרת.



דווחים שטים קרול כבר חתם על השאלה לעונה אחת באייאקס אמסטרדם, כאשר לקבוצתו של פטר בוס תהיה אופציה לרכוש את השוער מניוקאסל. הוא יחליף כמובן את יספר סילסן שעובר לברצלונה.



במקביל, סיטי תודיע היום על החתמת קלאודיו בראבו תמורת 17 מיליון ליש"ט. הצי'לאני בן ה-33 שיגיע מברצלונה ירוויח 100 אלף ליש"ט לשבוע.



נמצאה הקבוצה שמוכנה להציל את הקריירה למריו באלוטלי. סיון השווייצרית אישרה שהיא במו"מ עם האיטלקי של ליברפול.



שמועות


סאות'המפטון עשויה לשבור את שיא ההעברות שלה אם תחתים את סופיאן בופל, קשר התקפי צרפתי מליל תמורת 20 מיליון ליש"ט.



נאפולי מעוניינת בחלוץ פיורנטינה ניקולה קליניץ׳ והציעה תמורתו את החלוץ מנולו גביאדיני והשאלת הקשר אלברטו גראסי לעונה אחת בנוסף ל-15 מיליון יורו. קבוצתו של פאולו סוזה שוקלת את ההצעה.



ריאל מדריד דחתה שתי הצעות על קאסמירו מקבוצות באיטליה ואנגליה שהסכימו לשלם עליו 50 מיליון יורו. סעיף השחרור שלו עומד על 200 מיליון יורו.



האקן צ'להאנולו מלברקוזן עשוי להירכש על ידי טוטנהאם. מחירו: 21.5 מיליון ליש"ט. ה"בילד" פרסם את הידיעה אחרי שדווח שאתלטיקו מדריד מתעניינת אף היא בשירותיו.



אולימפיאקוס וא.א.ק אתונה רוצות את ג'ולאון לסקוט מאסטון וילה, אקס מנצ'סטר סיטי.



המגן השמאלי קווין קונסטנט הגנאי ששיחק בשנה שעברה בטרבזונספור ובולוניה מבוקש באספניול.