מנצ'סטר סיטי כבר לא תזכה העונה בכל התארים אחרי שהודחה מגביע הליגה עם הפסד 1:0 ליונייטד, אבל מעבר להפסד בדרבי מדובר גם בשפל עבור המנג'ר פפ גווארדיולה שלראשונה בקריירת האימון רשם שישה משחקים ברציפות ללא ניצחון.



השדים האדומים ניצחו 0:1 את הדרבי אחרי ההשפלה שספגו מהסיטיזנס בליגה, כשדווקא חואן מאטה - השחקן שמוריניו לא רצה בצ'לסי ותחילה דווח כי יעזוב גם את האולד טראפורד בשל הגעת המנג'ר הפורטוגלי - הציל אותו עם שער ניצחון. זלאטן איברהימוביץ' בישל את השער הראשון שלו אחרי 14 משחקים בקבוצה וכעת מקווים כי גם ישוב למצוא את הרשת.



עם זאת, החלוץ השבדי ספג ביקורת נוקבת מפרשן המשחק ושחקן העבר ג'יימי קראגר, אקס ליברפול שטען כי המחצית הראשונה הייתה הגרועה ביותר של איברהימוביץ' מאז הגיע ודווקא מול מילואי מנצ'סטר סיטי.



מי שהחזיר לעצמו קצת את הצבע ללחיים היה מוריניו ששכח את כל המחמאות שחילק לאוהדי צ'לסי במשך השנים וסגר איתם חשבון על כך ששרו לו "אתה כבר לא מיוחד" ב-4:0 לצ'לסי: "אני מקדיש את הניצחון לאוהדי יונייטד. אף פעם לא היו לי אוהדים כאלה. הם לא סתם אנשים, הם אוהדים אמיתיים. הפסדנו לצ'לסי 4:0 והם באו עדיין לעודד. הדבר היחיד שהיה אכפת לי זה לשלוח אותם הביתה מאושרים".



מעבר ליציעים, הודה מוריניו כי לא תכנן לפתוח בהרכב כה חזק, אבל הנסיבות גרמו לכך: "הפסדנו משחק אחד בשבעה, אבל זה היה הפסד כבד ולכן עליתי עם הרכב חזק. השחקנים נתנו את הכל על המגרש אז אני מאושר".



מנגד היה זה פפ גווארדיולה שאמר בסיום: "חושבים שאני קוסם, אבל זה יכול לקרות לכל אחד". הקטלוני ספג ביקורות הבוקר בממלכה על כך שפתח בהרכב משני - תשעה שינויים לעומת ה-11 שפתחו במחזור האחרון בליגה. "נלחמנו עד לרגע האחרון עם קבוצה של צעירים מוכשרים כך שאני מרוצה. לא ניצחנו שישה משחקים וזה לא משהו שמשמח אותי, אבל יש לנו עוד שלושה מפעלים גדולים לזכות בהם".