אין משחק שמושך תשומת לב במחוזותינו כמו הקלאסיקו. המשחק הקרוב גורם לטירוף אמיתי וכאלפיים ישראלים צפויים לתפוס מקום ביציעי קאמפ נואו, האיצטדיון הגדול באירופה, בשבת הקרובה (17:15).



על פי אתר תיירות הספורט ספורטור, אחרי הקהל המקומי כמובן, רק יפנים תופסים בממוצע יותר מושבים מישראלים באיצטדיון של ברצלונה. אם זוכרים שביפן חיים כ-130 מיליון תושבים, מתחילים להבין עד כמה השגעון הישראלי הוא תופעה יוצאת דופן בקנה מידה עולמי. וכשמדובר בקלאסיקו, הנוכחות בכחול-לבן מוגברת במיוחד.



"בסביבות 1,500-2,000 ישראלים טסים לקלאסיקו הקרוב", מפרט גיא מלמד, מנכ"ל אופקים גלובל תיירות, שתשרת בברצלונה מאות נוסעים ושולחת לשם כך מערך שירות לקוחות שיפעל בבירת קטלוניה. הוא "מאשים" בתופעה את שני הכוכבים הגדולים ביותר בענף: "עבור חובבי הכדורגל, מסי מול רונאלדו זה מפגש שתמיד גורם להתרגשות שיא".



"זה מבצע רציני שמתנהל כמה חודשים. החל מתהליך הרכש המאסיבי של מקומות בטיסות, חדרים וכמובן כרטיסים למשחקים, פרסום ושיווק בהתאם", סיפר על ההערכות לקלאסיקו. "זה ממשיך בתהליך הרישום של מאות אנשים, היערכות עצומה של הפצת הכרטיסים, הנחיות ללקוחות ושליחת נציגים לברצלונה. הכל כדי שיוכלו להיכנס למשחק בלי בעיות".



מלמד הוסיף כי בחברה כבר ערוכים לסופר קלאסיקו הבא אותו תארח ריאל מדריד בסוף אפריל. איצטדיון סנטיאגו ברנבאו מכיל כ-17 אלף מקומות פחות מקאמפ נואו ולכן גם הביקוש צפוי להיות גדול והמחירים בהתאם. האם גם במחזור ה-33 יהיה טירוף כזה? הרבה תלוי בביצועים של מסי וחבריו בשבת הקרובה.