אקס מכבי תל אביב ומאמן פיורנטינה פאולו סוזה עשוי להילקח בחשבון כאחת האופציות לאמן את המועדון בו שיחק בעבר, אלופת איטליה יובנטוס. על פי דיווחים ב"גאזטה דלו ספורט" סוזה נחשב מועמד מוביל לעונה הבאה וזאת לאחר התדרדרות ביחסים בין המאמן הנוכחי מסימיליאנו אלגרי להנהלת הביאנקונרי.



מנכ"ל יובה, בפה מארוטה, רואה בסוזה מועמד אידיאלי אחרי שהוא גם היה שחקן הקבוצה וקיבל מחמאות על העונה הראשונה שלו בפיורנטינה. סוזה שהקריירה שלו נסקה מאז אימן במכבי תל אביב והצליח בגדול בבאזל וגם בעונה הראשונה שלו בפיורנטינה נמצא ביחסים לא טובים עם הנהלת הוויולה מתחילת העונה בעיקר בגלל טענות למחסור בחיזוק.



היחסים בין אלגרי להנהלה התערערו רק בחודש האחרון ובמשחק האחרון בדוחא הוא נראה מתעמת עם כמה חברי הנהלה בהם מארוטה. אחד מאוהדי יובה צילם אותו מהיציע ובעיתונים נכתב שאמר בין היתר "הייתי בועט בשחקנים האלה".



האתר האיטלקי "קאלצ'יומרקטו" טוען שאלגרי עלול לשלם על כמה טעויות שעשה באחרונה ובהם ההפסד בגמר למילאן וכמו כן כמה יחסים לא טובים עם כמה שחקנים. המבחן שלו עשוי להיות הצלחה בליגת האלופות שם הוגרלה הגברת הזקנה בשמינית הגמר נגד פורטו.



ביובנטוס רוצים מאוד לראות על הקווים את דייגו סימאונה מאתלטיקו מדריד, אך גם אינטר חושקת בארגנטיני שכלל לא בטוח יעזוב את הוויסנטה קלדרון. מועמדים נוספים לתפקיד אם אלגרי יילך הם מאמן מונאקו לאונרדו ז'ארדים שהסוכן שלו ז'ורז' מנדש מנהל מו"מ עם יובה על העברת חאמס רודריגס לקבוצה. ז'ארדים הפך את מונאקו לאחת הקבוצות המרעננות באירופה. כמו כן, אוסביו די פראנצ'סקו מאמן ססואולו לה יחסים טובים עם יובה נמצא כאופציה.



לאלגרי אין מה לחשוש. בפרמייר-ליג יהיה לו ביקוש גדול לאחר שצ'לסי גיששה אצלו לפני שהחתימה את אנטוניו קונטה ובטוח שיהיו אחרות שיסתערו עליו אם יתפנה בשוק המאמנים.



בתוך כך גילה בלם יובה, לאונרדו בונוצ'י, שיחזור אחרי פציעה בפברואר ששקל לפרוש מכדורגל בקיץ האחרון בגלל מחלת בנו, אבל אישתו נתנה לו כח להמשיך. בראיון לעיתון "לה רפובליקה" אמר: "חגגתי את חג המולד בבית. קיבלנו מתנה גדולה ממישהו חזק מאיתנו וזה היה ההחלמה של הבן שלי. ההפסד בסופרקאפ לא השפיע עליי כלל".