משטרת גרמניה קיימה היום (רביעי) מסיבת עיתונאים נוספת בנוגע לחקירה המתנהלת בעקבות הפיצוץ שאירע בסמוך לאוטובוס של קבוצת בורוסיה דורטמונד אמש. לפי המידע שמסרה המשטרה נעצר עד כה חשוד אחד, בעל קשרים לגורמים אסלאמיסטיים, כמו כן נמסר כי בנקודה התפוצצו שתי פצצות, שהכילו מטבעות ורכיבים מתכתיים שהעצימו את הפיצוץ. בנוסף למעצר נערך חיפוש בדירות של שני חשודים והתובע הכללי שמנהל את החקירה מסר כי ההערכה כרגע היא שמדובר בפעולה שנבעה ממניעים אסלאמיים



הקנצלרית אנגלה מרקל הביעה את תמיכתה בדורטמונד ושוחחה עם היו"ר האנס-יואכים ואצקה. היא אמרה: "זה דבר מצוין שהקבוצה לא נכנעה לטרור ותשחק למרות הנסיבות". בנוגע למארק ברטרה, הוריו של השחקן התראיינו בספרד על הפציעה של בנם. האב חוסה והאם מונסרט אמרו שרווח להם אחרי שבנם עבר את הניתוח בצורה טובה. "דיברנו איתו והוא אמר לנו להיות רגועים", אמר האב והוסיף: "יש לו כאבים רק בראש. דבר ראשון שהוא שמע היה פיצוץ גדול. בהתחלה כאב לו הראש ואחר כך הרגיש כאב ביד. הוא לא ידע מה קרה. אחרי חמש דקות הוא התאושש לאחר שהיה קצת מטושטש".



אימו אמרה: "דיברנו כמה דקות. מארק שתק ולכן נרגענו". גם סבתו של השחקן התייחסה לפגיעה בנכדה: "שוחחתי איתו ולמרות שהוא בסדר אני עדיין מפחדת עליו". בדורטמונד מקווים כעת שברטרה יחזור עוד לפני סיום העונה לשחק כרגיל.