"האושר הכפול של ונגר, הנקמה במוריניו הגיעה"

ארסן ונגר וז'וזה מוריניו
ארסן ונגר וז'וזה מוריניו | AFP

באנגליה מנתחים את ה-0:2 של התותחנים על יונייטד, שהיה הניצחון הראשון של ונגר על מוריניו אי פעם. וגם: המונולוג של הפורטוגלי והאם סאנצ'ס רמז על עזיבה

(גודל טקסט)
ארסנל עשתה אתמול (ראשון) היסטוריה כאשר ארסן ונגר רשם ניצחון ראשון על ז'וזה מוריניו ב-15 משחקים בכל המסגרות עם ניצחון 0:2 על מנצ'סטר יונייטד. בליגה זה היה ניצחון ראשון ב-13 משחקים. בנוסף, ארסנל השאירה לעצמה ארסנל סיכוי להיכלל בין ארבע הראשונות ומחקה כמעט לחלוטין את סיכויי השדים האדומים בנושא. 

 

העיתונים האנגלים העניקו כותרות מפוצצות לאירוע. "אושר כפול", כתב "דיילי מייל". "מטרו": "ברי מזל בפעם ה-13". "טיימס": "שוברי שיאים". "טלגראף": "הנקמה של ונגר". "סטאר": "אין יותר דמעות".




 

מוריניו קצת "שיקר" כשטען שיציב קבוצה חלשה נגד ארסנל. השחקנים שפתחו שיחקו 226 משחקים יותר משחקני ארסנל ושוויים 50 מיליון ליש"ט יותר.

 

ונגר לחץ ידיים עם מוריניו לפני המשחק, אבל במשחק השניים התעמתו מילולית על הקו לאחר שוויין רוני נכנס באלכס אוקסלייד-צ'מברליין. על היריבות בינו למוריניו אמר הצרפתי: "זה מלחמה בין שתי קבוצות לא בין מנג'רים. היה חשוב לנו להגיב אחרי ההפסד בדרבי לטוטנהאם. יש לנו עוד צ'אנס להתברג בין ארבע הראשונות, אבל אנחנו צריכים עזרה מקבוצות אחרות. יש לנו משחק גדול ביום רביעי מול סאות'המפטון".

 

אלכסיס סאנצ'ס אמר בסיום: "זו לא הייתה עונה טובה, ננסה לפחות לזכות בגביע נגד צ'לסי. אני רוצה לזכות בכרטיס לאלופות ובגביע ואז אשב עם המועדון ונחליט על העתיד". באנגליה מעריכים שמדובר ברמז המסמן על עזיבה. הפרשן ושחקן העבר גארי נוויל אמר: "שפת הגוף של סאנצ'ס שונה מזו של השנתיים האחרונות".




ג'אקה חוגג עם מונריאל. צילום: gettyimages

 

מוריניו הפסיד, אבל לא החמיץ את ההזדמנות לעקוץ את הקולגה כשאמר: "ארסן ונגר הוא לא מנג'ר קטן. הוא מנג'ר גדול ושיא כמו שהיה לי מולו זה לא נורמלי. נורמלי זה ניצחון, הפסד, תיקו, ניצחון. לחצנו ידיים ולא הייתה לי בעיה איתו, אבל אני לא אוהב שהוא לוחץ מדי על השופט הרביעי. העיקר שאוהדי ארסנל סוף סוף מרוצים ואני מרוצה עבורם".

 

הבכי של האוהדים ו-ונגר: "הייתי עוזב את הייבורי והם היו בוכים, עוזב את האמירויות והם בכו. הם תמיד הלכו עם הראש למטה ברחובות ובכו. היום הם יעזבו כשהם מנופפים בצעיפים שלהם". הפורטוגלי לא עצר: "ארסנל מועדון גדול. אתם חושבים שנהניתי לראות מועדון גדול כזה לא זוכה בתארים? אני לא נהנה מזה למרות שהיום ניסיתי לנצח".




אלכסיס סאנצ'ס. רמז על עזיבה. צילום: gettyimages

 

הסיכוי להתברג בארבע הראשונות: "זה בלתי אפשרי. הכל תלוי בזכייה בליגה האירופית. ישנן שתי סיבות בגינן אין לנו סיכוי: 1. אני לא חושב שקבוצות שמשחקות פעם בשבוע יפסידו ו-2. כיון שנעשה הכל לעבור בגומלין את סלטה ויגו אני לא חושב שנוכל להיות בשיא נגד טוטנהאם בליגה".

 

במהלך המשחק נראו אנשי צוות של ארסנל אוכלים שוקולד ושותים פפסי, דבר שעורר תגובות רבות אצל הפרשנים וברשתות החברתיות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי