קסאנו: "היה לי רגע של חולשה, רוצה לחזור לשחק ולנצח"

אנטוניו קסאנו
אנטוניו קסאנו | Gettimages

החלוץ בן ה-35 לא מפסיק להפתיע. אחרי דיווחים על כך שיפרוש מסיבות משפחתיות, שבוע בלבד אחר שחתם בוורונה, האיטלקי הודיע שהוא לא הולך לשום מקום

קבוצות: סמפדוריה
(גודל טקסט)
אנטוניו קסאנו מעולם לא נודע כשחקן יציב על המגרש ומחוצה לו, אך בשעות האחרונות החלוץ בן ה-35 ממשיך לשבור גם את השיאים שלו. לאחר שמוקדם יותר היום (שלישי) דווח שיפרוש מכדורגל שמונה ימים בלבד אחרי שחתם בוורונה, האיטלקי הוותיק ביצע שוב פניית פרסה והודיע שיישאר בקבוצה.


"הבוקר היה לי רגע של חולשה", אמר קסאנו לתקשורת האיטלקית. "אמרתי דברים שנבעו מתחושות בטן כמו שאני עושה תמיד, אבל אני רוצה להמשיך לשחק כדורגל ולנצח, זה אתגר שאני משוכנע במאה אחוז שאני יכול לעמוד בו".




ראוי לציין שמעולם לא היה אישור רשמי לפרישה, אך כלי התקשורת באיטליה היו מאוחדים פה אחד בדעתם שההודעה על כך תגיע הערב. החלוץ נחשב בזמנו לילד הפלא של הכדורגל האיטלקי לאחר שגדל במדי בארי הצנועה. לאחר שנתיים במדיה וכשזכה למחמאות על היכולת הטכנית המבריקה שלו, נמכר לרומא ב-30 מיליון יורו. קסאנו שיחק חמש עונות אצל הג'אלורוסי וזכה פעמיים בתואר השחקן הצעיר של השנה בסרייה A.


לאחר מכן עבר לריאל מדריד אך לא הרבה לשחק במשך שנתיים אצל הבלאנקוס. יחד עם זאת, הוא היה שותף לזכיה באליפות אך זכה לכינוי "שמן" לאור הרגלי האכילה ובעיות המשקל שלו ובעקבות סכסוך עם המאמן פאביו קאפלו אותו חיקה, לא שיחק בקבוצה בחצי השני של העונה. ההמשך היה בסמפדוריה שם שיחק שלוש עונות וחזר לעצמו ולאחר מכן עבר למילאן עימה זכה באליפות. במהלך נסיעה עם מילאן הוא סבל מנזק מוחי ועבר ניתוח לב קל וחזר לאחר מספר חודשים מחוץ למגרשים.



סקאנו במדי רומא, התקופה היפה בקריירה לא יציבה (AFP)


עונה אחת הספיקה לו כדי לחצות את הכביש לאינטר ולאחר מכן בילה שנתיים בפארמה. אקורד הסיום שלו היה בסמפדוריה אליה חזר לקדנציה שניה בתום הקריירה אך גם זו ידעה עליות ומורדות והוא לא היה בתוכניות אשתקד ואף נשלח להתאמן עם הנוער.


Cassano has decided to retire…. He just signed for Hellas Verona last week. https://t.co/mrR13pQJWS

— Matteo Bonetti (@TheCalcioGuy) July 18, 2017

קסאנו חיכה להצעה ולמרות חיזורים מסין נעתר לבקשת ורונה אך כאמור אחרי שמונה ימים ליתר דיוק החליט לפרוש באופן מעורר מחלוקת כמו רגעים רבים בקריירה שלו. במדי הנבחרת האיטלקית הוא רשם 35 הופעות וכבש עשרה שערים.



קסאנו, תמיד היה לא יציב (AFP)




בעיות משפחתיות הובילו להחלטה? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי