צפו בתקציר: 0:2 לארסנל על ברייטון, רק 1:1 לליברפול

שחקני ארסנל
שחקני ארסנל | AFP

אלכסיס בישל באמנות לאיובי (56) ב-0:2 של התותחנים. מונריאל כבש את הראשון (16) ושבר בצורת של 1660 ימים בפרמייר-ליג. שער אדיר של קוטיניו לא הספיק אצל ניוקאסל. ברנלי גברה 0:1 על אברטון

(גודל טקסט)
המחזור השביעי בליגה האנגלית ננעל היום (ראשון) עם שלושה משחקים. במפגש הראשון גברה ארסנל 0:2 על ברייטון שהופיעה ללא תומר חמד. אברטון רשמה הפסד מרגיז 1:0 לברנלי. בהמשך ליברפול תפגוש את ניוקאסל.


ארסנל – ברייטון 0:2
התותחנים השיגו ניצחון שלישי מארבעת המחזורים האחרונים בפרמייר-ליג ועלו באופן זמני למקום החמישי בטבלה משערים של נאצ'ו מונריאל (16) ואלכס איובי (56). בזכות הניצחון יוצאת הקבוצה של ארסן ונגר בראש שקט לפגרת הנבחרות.




את הרגע המבריק של המשחק סיפק, איך לא, אלכסיס סאנצ'ס. הכוכב הצ'יליאני של ארסנל בישל עם העקב את השער השני במשחק. מאז תחילת עונת 2016/17 אחראי סאנצ'ס ל-35 שערים של קבוצתו (24 שערים ו-11 בישולים), יותר מכפול מכל שחקן אחר בקבוצה הלונדונית. בשער הראשון שבר מונריאל בצורת של 1660 ימים ללא שער בפרמייר-ליג.


אלכסיס. ענק
אלכסיס. ענק (AFP)


השחפים כזכור חסרו את תומר חמד המורחק וספגו הפסד שני בשלושת המחזורים. המאמן כריס יוטון ניסה לשחזר את ההפתעה מנובמבר 2010 אז עם ניוקאסל הוא ניצח באמירויות זמן קצר אחרי שעלה ליגה. מאז אף עולה חדשה לא ניצחה את ארסנל במגרשה הביתי. במקום זאת, ברייטון יכולה למצוא את עצמה במקום ה-15 בסיום המחזור.


ניוקאסל – ליברפול 1:1

המייטירדס ממשיכים לגמגם בליגה וראים את הפער מהצמרת רק הולך וטופח. יורגן קלופ העניק קרדיט לדניאל סטארידג' על חשבון רוברטו פירמינו ב-11 ובדקה ה-29 פליפה קוטיניו המשיך בכושר המתגבש שלו מהתקופה האחרונה עם שער אדיר אחרי שהטעה את ג'ונג'ו שלבי. שבע דקות לאחר מכן שלבי עצמו מצא את חוסלו הספרדי שניצל טעות של ג'ואל מאטיפ שהרחיק עליו וקבע 1:1. ג'ורדן הנדרסון ערך הופעה 250 בפרמייר-ליג אבל לא ירצה לזכור אותה עם משחק פושר.



קוטיניו, שער שלא הספיק (AFP)


אברטון – ברנלי 1:0

פתיחת העונה הרעה של הטופיס נמשכת עם עוד הפסד מאכזב, הפעם לברנלי בגודיסון פארק. ג'ף הנדריק כבש בדקה ה-21 אחרי בישול של סטפן ווארד, והאורחת מהמקום השמיני השכילה לשמור על הניצחון עד לסיום. וויין רוני פתח על הספסל ונכנס רק בדקה ה-63, מה שלא הושיע את רונלד קומאן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי