כ-100 אוהדים ספרדים הפגינו נגד פיקה ביציאה מבית המלון

ג'רארד פיקה
ג'רארד פיקה | טוויטר

המחאה בעיצומה: בלם ברצלונה ספג שריקות בוז כשיצא לעבר האוטובוס של הנבחרת. מתווך ניסה להרגיע את האוהדים הזועמים, אך לשווא. אינייסטה: "מגיע לנו לחיות בשלום"

(גודל טקסט)
הרוחות במחנה האימונים של נבחרת ספרד ממשיכות לסעור. היום (חמישי) אוהדי הנבחרת המשיכו לשרוק בוז ולמחות נגד ג'רארד פיקה. כזכור, בלמה של ברצלונה כינס אמש מסיבת עיתונאים בה סיפק את הצד שלו בימים הסוערים שעוברים על האומה הספרדית בשל רצונה של קטאלוניה להתנתק מספרד ולהיות מדינה עצמאית.


על פי דיווחים בספרד כ-100 אוהדים חיכו לשחקנים ביציאה מבית המלון בו שוהה הנבחרת לקראת המשחקים במוקדמות מונדיאל 2018 (אלבניה וישראל). בזמן שכל שחקני הסגל זכו לעידוד ומחיאות כפיים, ברגע שפיקה יצא אל האוטובוס האוהדים שרקו לו בוז וצעקו לכיוונו "החוצה, החוצה".



למרות ניסיונותיו של אחד מנציגי הנבחרת להרגיע את הרוחות ולהפסיק את הקללות של האוהדים, בכך שביקש מהם להסיט את קריאות הגנאי נגד פיקה לקריאות עידוד לטובת הנבחרת, האוהדים לא הקשיבו לבקשתו והמשיך להפגין נגד השחקן.





ובזמן שפיקה נמצא עם הנבחרת, הקפטן שלו בברצלונה אנדרס אינייסטה הפצוע, התייחס למצב הנפיץ בספרד בחשבון הפייסבוק שלו: "מעולם לא התייחסתי ולעולם לא אתייחס לסוגיות כל כך מסובכות בהן מעורבים כל כך הרבה רגשות שונים, אבל המצב בו אנחנו נמצאים כרגע הוא יוצא מן הכלל ודבר אחר צריך להיות ברור לפני שייגרם יותר נזק: שוחחו. האחראים להכל צריכים לשוחח. למען כולנו. מגיע לנו לחיות בשלום". 



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי