דאהוד נחקר בנתב"ג, ראשי ההתאחדות נחלצו לעזרתו

מחמוד דאהוד
מחמוד דאהוד | Getty

נבחרת גרמניה הצעירה נחתה בישראל בסוף השבוע ועמה הגיע גם קשר בורוסיה דורטמונד, יליד סוריה שבמשך שעתיים תושאל ונבדק על ידי אנשי שדה התעופה. בסיוע גורמים בהתאחדות, שהובכו מהנעשה, שוחרר והצטרף לחבריו

(גודל טקסט)

ביום שלישי הקרוב תארח הנבחרת הצעירה של ישראל את המקבילה מגרמניה למשחק במסגרת מוקדמות מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 21, אבל עוד לפני המשחק לספורט1 נודע על סיפור שהביך את ראשי הנבחרת בסוף השבוע האחרון.

נבחרת גרמניה נחתה בישראל ביום שישי האחרון בשעות הערב ואחד משחקני הסגל הוא מחמוד דאהוד, קשר דורטמונד והמאנשאפט שנולד בסוריה ובשל כך עוכב על ידי אנשי שדה התעופה ועבר חקירה ובדיקה מקיפה.

בעוד כל המשלחת הגרמנית יצאה לבית המלון בתל אביב, דאהוד, שנמכר הקיץ לדורטמונד ממנשנגלדבאך תמורת 12 מיליון יורו, נותר בחדר החקירות בשל מוצאו ורק לאחר כשעתיים ובעזרת אנשי ההתאחדות לכדורגל ונציגי החוק שהגיעו למקום, שוחרר הקשר וקיבל את האישור להצטרף לחבריו בבית המלון. דאהוד בן ה-21 כבש עבור הנבחרת הצעירה של גרמניה שער אחד ב-11 הופעות ואילו בדורטמונד רשם העונה 300 דקות בונדסליגה ובישל שלושה שערים.


דאהוד. חווייה לא נעימה בשל מוצאו (Gettyimages)

גרמניה הצעירה ניצחה במשחק החוץ ביום חמישי את נבחרת אזרבייג'אן 0:7 והיא מתמודדת יחד עם נבחרת אירלנד על המקום הראשון "בבית הישראלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי